Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

GSM Samsung E210

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• GSM Samsung E210

Hallo,

Volgende zaterdag bij: Aldi-markt!

De mijne is totaal versleten, dus ik ben koper, ziet er goed en goedkoop uit.
    SF
    • tri-band (900 /1.800 /1.900 MHz)
    • kleurenscherm
    • camera: audio en video (mpeg4), 1,3 megapixel, 4x digitale zoom
    • MP3/WMA/AAC-speler
    • FM-radio
    • 40 polyfone beltonen en mp3-beltonen
    • 17 MB intern geheugen, uitbreidbaar via kaartlezer voor MicroSD-kaarten
    • gesprekstijd tot 6,5 uur, stand-by tot 330 uur
    • connectiviteit: Bluetooth 1.2, USB 1.1
    • WAP 2.0/MMS/JAVA 2.0
    • GPRS-klasse 10
    • handsfree luidspreker
    • gewicht : 90 g
    • afmetingen (H X B X D): 91 x 45 x 18 mm
    • incl. stereo headset, PC-kabel en software

prijs 99,99€

00.00 Gone

Re: GSM Samsung E210

Zie op google typ samsung E210 in en bij Bel Compagnie is hij voor €99, één euro minder

Comment

vergeten klil paginas in belgie

Comment

Ieder zijn vrij keuze natuurlijk en ik ga je niet tegenhouden.
        Maar ik heb niks dan pech gehad met samsung tot hiertoe. 2 gsm's die vrij snel slecht werkten. En een ijskast die niet 100% werkt (al 2x laten herstellen in 1 jaar tijd). Mijn gsm is nu voor de tweede keer in herstelling, voor weliswaar hetzelfde probleem dat ze blijkbaar niet opgelost kregen de eerste keer.

Veel geluk met je keuze en toestel!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
          Ieder zijn vrij keuze natuurlijk en ik ga je niet tegenhouden.
          Maar ik heb niks dan pech gehad met samsung tot hiertoe. 2 gsm's die vrij snel slecht werkten. En een ijskast die niet 100% werkt (al 2x laten herstellen in 1 jaar tijd). Mijn gsm is nu voor de tweede keer in herstelling, voor weliswaar hetzelfde probleem dat ze blijkbaar niet opgelost kregen de eerste keer.

Veel geluk met je keuze en toestel!
          Toch geen toetstenbordprobleem
          Mijn broer zijn Samsung was ook dood deze week. Hij kon de pin code niet meer invoeren, keybord ... (en had het toestel bovenop nog eens in The Phone House gekocht )

Comment

Tiens, raar?
            Ik hoorde net zoveel goeds over Samsung producten.
            SF
            00.00 Gone

Comment

nee, bij mij is het de connectie. Het ding verbreekt het gesprek wanneer het zelf wil en dan krijg ik op mijn scherm "call failed". Ik ben onbereikbaar voor de anderen voor lange periodes alhoewel er niks zichtbaar mis is aan mijn zijde. Ik moet vaak 20 maal proberen vooraleer ik een berichtje kan sturen of kan bellen, ik hoor de andere praten maar zij horen mij niet meer,...

Nieuwe batterij, nieuwe simkaart, dan opgestuurd ter herstelling, na 5 weken terug gekregen en diezelfde dag terug binnen gedaan omdat er helemaal niets was veranderd. 'k heb hem nog geen jaar. Problemen begonnen toen ik hem pakweg 6,5 maand had.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StoneFree Bekijk bericht
                Tiens, raar?
                Ik hoorde net zoveel goeds over Samsung producten.
                SF
                Laat mij u niet stoppen Waarschijnlijk heb ik gewoon dikke pech, hehe.
                Met onze oude Nokia's had ik mijn toestel meer dan 4 jaar, mijn echtgenoot zijn gsm was na 1,5 jaar al aan het haperen. Net hetzelfde toestel.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sannepoes Bekijk bericht
                  Laat mij u niet stoppen Waarschijnlijk heb ik gewoon dikke pech, hehe.
                  Met onze oude Nokia's had ik mijn toestel meer dan 4 jaar, mijn echtgenoot zijn gsm was na 1,5 jaar al aan het haperen. Net hetzelfde toestel.
                  Tja, af en toe kan zoiets ferm tegenslagen, bij alle merken, denk ik!
                  SF
                  00.00 Gone

Comment

Ik heb zo ook een Sumsung (U700). Qua design niet zo slecht, maar .. toch de meest onhandelbare GSM ooit gehad. Met van die toetsen waarmee je je voortdurend misdrukt of dat ze niet reageren omdat je vingers te droog zijn.
                    Nooit meer Samsung. Ik ga de volgende keer weer bij Errikson.
                    Pol.

Groetjes,
                    Pol.
                    Leeft en LAAT LEVEN !

Comment

over't laatst in zon folder een "targa" hdd van 500gig zien staan voor 99 euro

als je weet dat andere ketens voor minder een 500 a 750 gig hdd van lacie geven..
                      foto als spiegel of als venster?

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
                        over't laatst in zon folder een "targa" hdd van 500gig zien staan voor 99 euro

als je weet dat andere ketens voor minder een 500 a 750 gig hdd van lacie geven..
                        Samsung is een A -merk
                        Targa is toch LidL, dacht ik?
                        Is hij niet naar mijn zin, 30 dagen 'geld terug' zonder reden of vragen!
                        SF
                        00.00 Gone

Comment

Samsung is op dit moment een zeer groot en deftig merk dat volop in ontwikkeling zit en voor veel verschillende apparatuur de komende jaren een zware concurrent zal zijn.

Je zou schrikken welke grote merken, de belangrijkste onderdelen voor hun produkt zou bestellen/afnemen bij Samsung.

Zeg dus nooit, voor mij geen Samsung meer, want ik ben zeker dat je huis er al vol met zit
                          Sony A7 mkIII
                          Is all I need :-)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Moris Bekijk bericht
                            Samsung is op dit moment een zeer groot en deftig merk dat volop in ontwikkeling zit en voor veel verschillende apparatuur de komende jaren een zware concurrent zal zijn.

Je zou schrikken welke grote merken, de belangrijkste onderdelen voor hun produkt zou bestellen/afnemen bij Samsung.

Zeg dus nooit, voor mij geen Samsung meer, want ik ben zeker dat je huis er al vol met zit
                            Mijn 3 Samsung (T) spinpoint HDD's, zijn zonder meer topklasse, supersnel en muisstil!
                            00.00 Gone

Comment

Working...
                            X