Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Groentje

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Groentje

Hoi allemaal,

Deze morgen ben ik op dit forum gebotst. Ben daarna niet meer gestopt met lezen hier! Ongelooflijk mooie foto's, interessante weetjes, dingen die ik nog niet wist... kortom een nieuwe wereld

Waarschijnlijk ben ik al goed bezig met mijn eerste post op het verkeerde forum te zetten, mijzelf kennende. Maar ik heb niet meteen een introductie-forum gezien.

Ik ben een beginneling en moet nog veeeeel leren en ontdekken. Ik wilde gelijk beginnen met een foto in de beginnershoek te zetten, maar ontdekte daar al dat ik geen idee heb of ik een eigen webspace heb om een foto op het internet te zetten om te kunnen tonen... Ik weet weer waarmee ik me vanavond kan bezig houden.
    Maar ik wou nu even gewoon iets van mij laten horen en jullie waarschuwen voor de vermoedelijk rampen die gaan binnenkomen!

Groetjes,
    Sandra

Re: Groentje

van harte welkom op BD, nou kom maar op hoor, we zijn hier aardig wat gewend.
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Welkom op BD Sandra, en een hoop informatie kan je inderdaad vinden in de Sticky's (steeds bovenaan het forumdeel) bij bv; Test Forum waar je kan proberen of je een foto kan oploaden.
      En nee, je post is niet op de verkeerde plaats terecht gekomen

Hier kan je al zien hoe foto's te uploaden. Foto's worden nooit op het forum geupload maar gelinkt naar een hosting site zoals Flickr, Photobucket, Telenet usersite, ....

Comment

welkom op BD

Comment

Mag ik je naar onze gloednieuwe helpdesk verwijzen?
          Daar vind je nog leesvoer voor enkele uren, dagen, ...
          Ook vind je daar hoe je foto's online kan plaatsen.

Menubalk: Info -> Helpdesk -> Kennisbank -> Forum -> Hoe moet ik foto's online plaatsen?
          Ik kon hier ook een link plaatsen, maar onderweg vind je misschien nog nuttige tips.

Comment

Als 'groentje' zal je sedert enkele dagen vast niet meer opvallen tussen het 'BD-groen'

Welkom!

Mvg,
            Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door lut Bekijk bericht
              Mag ik je naar onze gloednieuwe helpdesk verwijzen?
              Daar vind je nog leesvoer voor enkele uren, dagen, ...
              Ook vind je daar hoe je foto's online kan plaatsen.

Menubalk: Info -> Helpdesk -> Kennisbank -> Forum -> Hoe moet ik foto's online plaatsen?
              Ik kon hier ook een link plaatsen, maar onderweg vind je misschien nog nuttige tips.
              Als ze haar PM box nagekeken heeft beschikt ze al over die info.
              'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
                van harte welkom op BD, nou kom maar op hoor, we zijn hier aardig wat gewend.
                grt,bouk.

welkom, Sandra ... onnodig ons te verwittigen voor die vermeende absolute rampen die je gaat posten, Bouk heeft ook al meer dan 50.000 keer een absolute ramp gepost, en hij is hier nog steeds populair.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                  Als ze haar PM box nagekeken heeft beschikt ze al over die info.
                  Heb ik gedaan! En het is aan het lukken na wat geknoei.
                  Wel leuk om zo'n enthousiast onthaal te krijgen. Maar het is wel een hele boterham om te bekijken en te lezen dit forum. Ben er wel even zoet mee 's avonds.

Comment

dan zal je s'morgens niet meer zo vroeg uit de veren zijn!

in ieder geval :WELKOM!
                    grts; M

Comment

Working...
                    X