Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Ik zie geen foto's

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Ik zie geen foto's

Als ik een artikel open zoals bijvoorbeeld "Vuurwerk fotograferen" zie ik geen foto's maar een rood kruisje waar de afbeelding zou moeten staan. "Pop-ups ok" heb ik aangevinkt maar dat verandert niets! Wat is er mis?
    Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één

Re: Ik zie geen foto's

Ik denk dat er niks bij jou fout is hoor. Ik krijg ook geen pics te zien.

Comment

Zie je geen enkele foto, of zie je alleen in oudere topics geen foto's?

Waarschijnlijk heeft niet iedereen voldoende webspace om een heleboel foto's te laten staan, en dan moeten de oudere weggehaald worden om plaats te maken voor nieuwe. En als ze weg zijn, dan krijg je een rood kruisje te zien.

Ik probeer alle foto's te laten staan, ik heb toch ruim voldoende webspace bij Fotopic.
      Maar dan nog is het mogelijk dat een bepaalde foto tijdelijk niet zichtbaar is als er bijvoorbeeld technische problemen zijn bij Fotopic.
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Zie je geen enkele foto, of zie je alleen in oudere topics geen foto's?
        De foto's die op het forum gepost zijn zie ik wel maar die bij een BD-artikel (zoals over vuurwerk of bliksem) niet. Die zijn vervangen door een rood kruisje.
        Fuji S5 Pro ~ Nikon AF-S 12-24mm F 4.0 ~ AF-S 16-85mm F 3.5-5.6 VR ~ AF-D 80-200mm F 2.8 ~ Lightroom & RAW-only vanaf dag één

Comment

Heeft te maken met de website-vernieuwing.
          Om het overzicht te behouden, graag de opmerkingen bundelen in de daarvoor bestemde topic.

Comment

Working...
          X