Ik vind het schitterend nieuws dat The Boss een terugkeer plant (een echte comeback kid) en hopelijk terug onder de hoede van Brunyeel valt.Astana met Lance en Contador . Geen idee wie er volgend jaar naar de Tour kijkt maar ik zal proberen niks te missen.
Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
Lance is back
Collapse
X
-
-
Re: Lance is back
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtAstana? Zegt genoeg zekerCanon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
BD0993BE
Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Onkertje Bekijk berichtKlinkt een beetje als een vooroordeel, niet?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtAstana? Zegt genoeg zeker
Dan is die ene Belgische ploeg toch een heel ander verhaal ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk berichtJe kan Bruyneel toch niet als een dopingleverancier gaan zien toch??
Dan is die ene Belgische ploeg toch een heel ander verhaal ...
Zie mijn post hierboven.
Ik hoop alleen maar dat de ploeg voldoende gezuiverd is en dat er geen zondaars meer tussenzitten die zijn deelname in het gedrang zouden kunnen brengen.
@Johnny K: Floyd Landis LOL. De man heeft nog niets gepresteerd buiten zijn uitspatting in 2006.Last edited by Ticor; 10 september 2008, 20:04.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtNee, ik denk dat ik me verkeerd heb uitgedrukt.
Zie mijn post hierboven.
Ik hoop alleen maar dat de ploeg voldoende gezuiverd is.
@Johnny K: Floyd Landis LOL
Maar Astana is geschorst wegen Vino die de totale leiding had van de ploeg. Nu is er een totaal ander management.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtNee, ik denk dat ik me verkeerd heb uitgedrukt.
Zie mijn post hierboven.
Ik hoop alleen maar dat de ploeg voldoende gezuiverd is en dat er geen zondaars meer tussenzitten die zijn deelname in het gedrang zouden kunnen brengen.
@Johnny K: Floyd Landis LOL. De man heeft nog niets gepresteerd buiten zijn uitspatting in 2006.
Schrijf die nog niet af hoor
Mischien al een bakske laten bezorgen zodat hij er wat beter tegen kan en geen kuren meer van krijgt
Comment
-
-
Lance back? Belooft weinig vuurwerk, de man wordt tenslotte 38 jaar volgend jaar. Ik zie hem alleen in de tijdritten nog wat te doen en in de bergen de schade proberen te beperken teneinde vooraan te eindigen.
Zo bekom je dan een berekende winnaar zonder glans.
Uitspattingen zoals weleer (remember Hautacam) zie ik hem niet doen, tenzij hij een nieuw wondermiddel ondekt heeft.
Om het zoek geraakte vertrouwen in de wielrennerij terug te herstellen zijn er gewoon nieuwe (jonge) helden nodig.Minder glas dan vroeger, maar beter.
Comment
-
ook uit (on)betrouwbare bron vernomen, dat Joop Zoetemelk weer gaat koersen!!
grt,bouk.wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk berichtook uit (on)betrouwbare bron vernomen, dat Joop Zoetemelk weer gaat koersen!!
grt,bouk.Minder glas dan vroeger, maar beter.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vantje Bekijk berichtLance back? Belooft weinig vuurwerk, de man wordt tenslotte 38 jaar volgend jaar. Ik zie hem alleen in de tijdritten nog wat te doen en in de bergen de schade proberen te beperken teneinde vooraan te eindigen.
Zo bekom je dan een berekende winnaar zonder glans.
Uitspattingen zoals weleer (remember Hautacam) zie ik hem niet doen, tenzij hij een nieuw wondermiddel ondekt heeft.
Om het zoek geraakte vertrouwen in de wielrennerij terug te herstellen zijn er gewoon nieuwe (jonge) helden nodig.1DMkII/IV + 40D + Glas + Light + Storage
Comment
Comment