Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows kwelling

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Windows kwelling

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
    pffft 'k zou niet weten waarom .. Mac gebruikers laat ik altijd rustig egotrippen ... 'k heb in mijn loopbaan al meer dan genoeg Mac kl...ij moeten oplossen zodat ik dat daar nog niet eens dunnetjes moet gaan overdoen ... en idd is een Mac niet te vergelijken met Linux .. Linux is idd een paar magnitudes beter ..
    ooit een iMac gehad die continue begint te fluiten/piepen als je een paar applicaties open hebt ? Wij wel .. niet direct top technologie jong als je na veel zoeken door Apple techies hoort wat de reden is ... maar bon .. ik verlies mijnen tijd met het zoeken naar het geslacht van de engelen ..
    Amai wa hebt gij gesnoven jong.

Ik kan nogal ambetant uit den hoek komen als de Apple patatjes hun hemd opendoen ma gij ziet ze toch wel vliegen hoor.

Dave
    pixelpusher

Comment

Mensen wat een gedoe. Had nooit gedacht dat mijn simpele vraag zoveel commotie zou geven. Ik heb voldoende info gekregen omtrent mijn vraag, heb IE7 geinstalleerd en ben volledig tevreden met het resultaat. Ik vraag dan ook vriendelijk aan mod dit Fruit-Etalage winkeltje dicht te doen.
      Nogmaals dank voor de goede raad.

Henri
      lidnummer: BD0435BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
        Ach ja .. 't kan verkeren ... ik heb jaren lang support gedaan in een multiplatform omgeving en je kan er je pet op opeten als er serieuze kl....ij was op het net was het met een Mac .. en daar moest je niet onder de motorkap duiken om iets op te lossen, je kreeg de motorkap niet eens open .. behoudens het debiele "call field engineer" geen hulp beschikbaar ... ik klasseer dat bij dezelfde "simpele zielen" stuff als OS/2, nog zo'n prul waar ik grijs haar bij gehaald heb .. ne Mac ? over mijn dood lijf ! .. en aangezien OS-X een "gepikte" BSD is kan ik evengoed een dualboot met Linux installeren en ik heb ne Mac en ne PC tegelijk .. just my 2 cents
        Zoals hier mijn test-computer: XP Pro en Ubuntu.

En als het over netwerken gaat? Niet met Mac. doen.
        Mijn buurman is een IT, en ir., en die kan het weten.
        En zo weet ik het ook

Het enige systeem voor gewone gebruikers zoals ik er een ben,
        en waarop alles draait, is een windowsmachine...
        En met alles bedoel ik alle software die je je maar kunt indenken.
        Last edited by theokus; 12 september 2008, 04:24.
        Ubi bene, ibi patria.
        BD0388BE
        Een website

Comment

Op vraag van de TS wordt het topic gesloten.
          Mvg Tim

Comment

Working...
          X