Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Windows kwelling

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Windows kwelling

Een (echte) oplossing:
    download en installeer het gratis programma 'Regcleaner'.
    Start dit op en selecteer de tab waarmee je ziet welke programma's samen met het opstarten van de computer opstarten.
    Vermoedelijk zie je in het lijstje wel iets in de aard van IEupdate, wat je vervolgens kan uitvinken.
    Klaar is kees.

En gebruik daarna uitsluitend nog Mozilla

Comment

Het echte antwoord is al gegeven, al de rest is ofwel flamebait ofwel ronduit gevaarlijk (registry cleaner??). Ik denk dat het dan ook nuttig is om dit hier af te sluiten.

Dave
      pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
        Het echte antwoord is al gegeven, al de rest is ofwel flamebait ofwel ronduit gevaarlijk (registry cleaner??). Ik denk dat het dan ook nuttig is om dit hier af te sluiten.

Dave
        Tot nu toe was het redelijk grappig je reacties te lezen, nu word je echter arrogant. Dit is niet jouw topic.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door MarcFoto Bekijk bericht
          Een Mac kopen?
          wil iedereen met zo'n fruitmachine eens zwijgen.. zie bv in den topic software : adobe bridge....
          elke keer als ne windows gast hier iets vraagt komen die appelen en peren mannen hier...
          Geef je een antwoord op de TS ? Neen
          Is het zinvol dat je dit schrijft ? Neen
          Heeft iemand er hulp bij gehad ? Neen
          Ik heb er ene gehad ( G4) .. en ??? ik heb die weggedaan.
          DE grote adobe voorstelling in Holland ( met getuigen ): op ne mac... en na 2 minuten sloeg hij zo vast als een peer ( of is het appel ) .. dus zo denderend is dat toch ook niet.
          Dus.. geef een zinvol antwoord, en anders zwijg wijselijk.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
            Tot nu toe was het redelijk grappig je reacties te lezen, nu word je echter arrogant. Dit is niet jouw topic.
            En evenmin het uwe.

Luister, als je dan toch perse om de vijf voeten de grote Jan wil uithangen met je commentaar, doe dan een topic open getiteld "het zoveelste mac vs pc topic" en spui daar maar wat in. Hier stelt iemand een redelijke vraag, en geeft er iemand anders een redelijk antwoord. Al de rest is flauwekul.

Dat jij je niet meer amuseert met mijn repliek, is het laatste van mijn zorgen.

Dave
            pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
              wil iedereen met zo'n fruitmachine eens zwijgen.. zie bv in den topic software : adobe bridge....
              elke keer als ne windows gast hier iets vraagt komen die appelen en peren mannen hier...
              Geef je een antwoord op de TS ? Neen
              Is het zinvol dat je dit schrijft ? Neen
              Heeft iemand er hulp bij gehad ? Neen
              Ik heb er ene gehad ( G4) .. en ??? ik heb die weggedaan.
              DE grote adobe voorstelling in Holland ( met getuigen ): op ne mac... en na 2 minuten sloeg hij zo vast als een peer ( of is het appel ) .. dus zo denderend is dat toch ook niet.
              Dus.. geef een zinvol antwoord, en anders zwijg wijselijk.
              Ok, ik bijt in de appel...

Persoonlijk vind ik dat ik een heel zinvol antwoord geef: heb jarenlang heel lang getwijfeld (en met heel veel Windows troubles leren leven) voor ik de knoop doorhakte en me een Mac kocht, en ik bijt me nog soms in de hand over het waarom ik het altijd zo lang heb uitgesteld. De BSOD, de registry cleaners, het om de haverklap krijgen van een melding waar ik niet heb om gevraagd (maar dat ene ding waar ik wel om heb gevraagd? Ho maar!), het voortdurend onder de motorkap moeten duikelen om het (on)ding treffelijk te laten marcheren, de om de zoveel tijd updates die je machien nog trager doen draaien en het driemaandelijks backupen van *al* je gegevens om Windhoos opnieuw te installeren behoort nu definitief tot de verleden tijd. Mijn Mac marcheert zoals het moet en heb slechts één maal een re-install moeten doen (om van Tiger te upgraden naar leopard.) En vastlopen: nog nooit meegemaakt, mijnheer, nog nooit... Het enige wat ik met mijn antwoord wou bereiken is dat als er slechts één op honderd mensen aan het denken wordt gezet om over te schakelen, het toch minstens dat al gewonnen is. Ik weet zeker dat als ik een zetje had gekregen toen ik nog een windows machien had, ik sneller van mijn ergernis verlost was geweest...
              http://www.digifotofreak.nl

Comment

Het enige wat ik met mijn antwoord wou bereiken is dat als er slechts één op honderd mensen aan het denken wordt gezet om over te schakelen, het toch minstens dat al gewonnen is.
                Nu klink je als een getuige van Jehova. Of een verzender van Nigeriaanse e-mails.

Dave
                pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                  Windows? Wat is dat?
                  Da's een merknaam zoals LaCie
                  'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

Ok, ik bijt in de appel...

Persoonlijk vind ik dat ik een heel zinvol antwoord geef: heb jarenlang heel lang getwijfeld (en met heel veel Windows troubles leren leven) voor ik de knoop doorhakte en me een Mac kocht, en ik bijt me nog soms in de hand over het waarom ik het altijd zo lang heb uitgesteld. De BSOD, de registry cleaners, het om de haverklap krijgen van een melding waar ik niet heb om gevraagd (maar dat ene ding waar ik wel om heb gevraagd? Ho maar!), het voortdurend onder de motorkap moeten duikelen .
                    Ach ja .. 't kan verkeren ... ik heb jaren lang support gedaan in een multiplatform omgeving en je kan er je pet op opeten als er serieuze kl....ij was op het net was het met een Mac .. en daar moest je niet onder de motorkap duiken om iets op te lossen, je kreeg de motorkap niet eens open .. behoudens het debiele "call field engineer" geen hulp beschikbaar ... ik klasseer dat bij dezelfde "simpele zielen" stuff als OS/2, nog zo'n prul waar ik grijs haar bij gehaald heb .. ne Mac ? over mijn dood lijf ! .. en aangezien OS-X een "gepikte" BSD is kan ik evengoed een dualboot met Linux installeren en ik heb ne Mac en ne PC tegelijk .. just my 2 cents

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
                      Da's een merknaam zoals LaCie
                      LOL

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht

Dave
                        Ronduit gevaarlijk ?? In zo'n geval heb ik de neiging om Nietzsche te citeren : 'Wovon man nicht sprechen kann, darüber soll man schweigen"

Mijn antwoord is een correcte oplossing voor het gestelde probleem. Het is aan de vrager te beslissen of hij het doet of niet.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk bericht
                          aangezien OS-X een "gepikte" BSD is kan ik evengoed een dualboot met Linux installeren en ik heb ne Mac en ne PC tegelijk .. just my 2 cents
                          een mac is niet te vergelijken met linux!
                          En als je durft mag je je op dit forum altijd komen verdedigen.

Comment

Aangezien het hier toch het mac contra windows forum is aan het worden, en den topicstarter zijn vraag beantwoord is ( dacht ik toch, anders sorry ).
                            Wel appel mannen, als windows ( den Bill) den appel niet meer moest "sponseren" dan was appel failliet, en dat is iets dat iedereen weet, dus een zo'n supreme beestje en het kan nog niet eens overleven?
                            Word eens wakker, windows bill gesponserde mannen. jullie moeten het van windows hebben of je bent ten dode opgeschreven.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Scherpie Bekijk bericht
                              Word eens wakker, windows bill gesponserde mannen. jullie moeten het van windows hebben of je bent ten dode opgeschreven.
                              Dat was ooit zeker zo, maar vandaag nog?

Dave
                              pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Yorino Bekijk bericht
                                een mac is niet te vergelijken met linux!
                                En als je durft mag je je op dit forum altijd komen verdedigen.
                                pffft 'k zou niet weten waarom .. Mac gebruikers laat ik altijd rustig egotrippen ... 'k heb in mijn loopbaan al meer dan genoeg Mac kl...ij moeten oplossen zodat ik dat daar nog niet eens dunnetjes moet gaan overdoen ... en idd is een Mac niet te vergelijken met Linux .. Linux is idd een paar magnitudes beter ..
                                ooit een iMac gehad die continue begint te fluiten/piepen als je een paar applicaties open hebt ? Wij wel .. niet direct top technologie jong als je na veel zoeken door Apple techies hoort wat de reden is ... maar bon .. ik verlies mijnen tijd met het zoeken naar het geslacht van de engelen ..

Comment

Working...
                                X