Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Exqi league

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Exqi league

Zijn er hier mensen , en meer bepaald in Limburg , die naar de Exqi league kijken.
    Voor de mensen die het niet kennen , dit is de Belgische 2 e voetbal klasse.
    Ik stel deze vraag om het volgende :
    Ik heb naar Indi getelefoneerd , en ze zeggen dat je het nog niet kunt bekijken , maar naar verluidt in Brussel wel .
    Ik heb ook naar alfacam gemaild , en dit is de zender die de uitzendingen doet , en volgens hun mail , moet je het wel kunnen bekijken.
    Ik heb nog eens gemaild voor een bevestiging .
    ik weet wel dat je het HD Plus pakket moet nemen , om alles te kunnen bekijken.
    Groeten ,

Rohnnny
    Groeten , VDSDigit@l

Re: Exqi league

Goe nieuws!

Lint (Eurocam Media Center) – Alfacam Group heeft met Belgacom en Telenet een akkoord bereikt voor de distributie van EXQI Sport, de Belgische themazender van Euro1080. Belgacom en Telenet zal EXQI Sport in het digitale basis-pakket opnemen.
    Eerder al werd HD1 Sport omgevormd in EXQI Sport zodat de EXQI League nu ook op Belgacom TV en iNDi kan worden bekeken digitaal én in HDTV.

EXQI League op EXQI Sport

Kijkers van Belgacom TV, Coditel HD, iNDi HD Plus en Telenet kunnen voor de EXQI League terecht op EXQI Sport in het hele land. Wat Telenet betreft, zal de komende weken de technische programmatie in orde worden gebracht.

Alle wedstrijden en omkaderingsprogramma’s van de EXQI League, worden in High Definition (HD) geproduceerd en worden, afhankelijk van de distributeur, zowel in standaard definitie digitaal (SD) als in HDTV verdeeld.

Gabriel Fehervari, CEO Alfacam Group : “We zijn erg opgetogen over het akkoord met Telenet en Belgacom TV. Op die manier zullen de voetballiefhebbers de EXQI Leaguewedstrijden digitaal live kunnen bekijken. Het is trouwens altijd onze bedoeling geweest om met EXQI Sport lokaal verankerde en minder gemediatiseerde sporten te brengen.”

Daarnaast zendt Alfacam EXQI Sport ook nog uit op satelliet ASTRA. Voor de kijkers die in Hoge Definitie de EXQI League willen volgen, heeft Alfacam een speciale aanbieding tot eind september. Een HDTV MPEG4 ontvanger kan aangekocht worden bij Alfacam aan slechts €150 + verzendkosten via http://shop.euro1080.tv, of worden afgehaald in het Eurocam Media Center te Lint.

Dus: geen HD pakket meer nodig.

***voetbal, coming soon on a tv set near you
    flickr

Comment

Working...
    X