Aankondiging
Collapse
No announcement yet.
herken je jezelf hierin?
Collapse
X
-
-
Re: herken je jezelf hierin?
Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk berichtIk hou van Franske Bauer, Eddy Wally, Bart Kaell...
Wat ben ik dan?
Comment
-
-
woehaaa ! what a bowl of crap ! LOL ! countrymusic fans zijn hardwerkende rednecks waarschijnlijk een beetje simpel in hun aanpak maar toch hardwerkend .. reggae-mensen daarentegen zijn lamme wiet blowende luierikken, yeahhh maaan ... OMG moeten er nog meer stereotiepe typetjes zijn ? ... ik hou meest van folk en dan nog niet alle folk, waarschijnlijk ben ik dan paranoide schizofreen volgens zo een lamme "studie" .. stuur die onderzoeker naar Afrika voor dat ontwikkelingshulp, dan is dat geld van de belastingsbetaler tenminste goed besteed !djeezes .. na vele jaren in "het wetenschappelijk onderzoek" krijg ik de zenuwe van dit soort lamlendig geouwehoer
Comment
-
Zou Bert Anciaux hier voor niks tussenzitten?
zo'n onderzoeken zijn zo een beetje zijn stijl......"""Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
George Orwell
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door regulus Bekijk berichtwoehaaa ! what a bowl of crap ! LOL ! countrymusic fans zijn hardwerkende rednecks waarschijnlijk een beetje simpel in hun aanpak maar toch hardwerkend .. reggae-mensen daarentegen zijn lamme wiet blowende luierikken, yeahhh maaan ... OMG moeten er nog meer stereotiepe typetjes zijn ? ... ik hou meest van folk en dan nog niet alle folk, waarschijnlijk ben ik dan paranoide schizofreen volgens zo een lamme "studie" .. stuur die onderzoeker naar Afrika voor dat ontwikkelingshulp, dan is dat geld van de belastingsbetaler tenminste goed besteed !djeezes .. na vele jaren in "het wetenschappelijk onderzoek" krijg ik de zenuwe van dit soort lamlendig geouwehoer
Engels onderzoek heeft aangewezen dat je natter wordt als je rent door de regen als wanneer je dezelfde afstand wandelt.
Of: Engels onderzoek heeft aangewezen dat het beter is je tanden te poetsen met een radio bij jou en zo je tanden te poetsen gedurende 1 liedje (precies de juiste tijd)
En zo kan ik wel verder gaan ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk berichtEngels onderzoek heeft aangewezen dat je natter wordt als je rent door de regen als wanneer je dezelfde afstand wandelt.
.
Comment
-
Comment