Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zijn hier nog Swiffer gebruikers?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Zijn hier nog Swiffer gebruikers?

mr proper is ook een goed idee of de bussen van vileda

Comment

Die natte papieren doeken van Swiffer zijn niet geweldig
      De doos ook goed sluiten of het spul droogt op.
      Stenen vloer? Schrobben met zeep, toch zeker de keukenvloer.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Zoals de fijne komiek Dara O'Briain ooit zei:

"What happens when you pour Dettol into a Yakult?"

En gaat hier verder https://www.youtube.com/watch?v=LbY7GODI5Dw

IZ.
        For Greater Good - Ambient Music for the Masses

Canon 600 D - EF-S 18–55mm IS STM - 50 mm 1.8 - EF-S 10-22 mm - EF 35mm f/2.0

Comment

Moderator Note: Ik vraag me toch af in hoeverre het nuttig is om een 6-jaar-oude topic opnieuw tot leven te wekken, over iets totaal niet fotogerelateerds zelfs. Ik denk nog even na om deze af te sluiten.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            Moderator Note: Ik vraag me toch af in hoeverre het nuttig is om een 6-jaar-oude topic opnieuw tot leven te wekken, over iets totaal niet fotogerelateerds zelfs. Ik denk nog even na om deze af te sluiten.
            Vandaag mijn suggestie. Maar blijkbaar is daar weinig interesse voor.
            Het valt mij op dat het meestal mensen zijn die nieuw registreren en als eerste post een prehistorisch topic heropenen.
            bye, Maurice
            https://on4bam.com/
            Nikon D7500

Comment

Moderator Note: Jouw suggestie wordt wel degelijk onderzocht, hoor. Het is alleen niet het meest prioritaire. Ik heb alvast deze topic (tijdelijk of defintief) gesloten.
              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sequoia 15.2) - iPhone XR (iOS 18.2.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Working...
              X