Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Die natte papieren doeken van Swiffer zijn niet geweldig
De doos ook goed sluiten of het spul droogt op.
Stenen vloer? Schrobben met zeep, toch zeker de keukenvloer.
Moderator Note: Ik vraag me toch af in hoeverre het nuttig is om een 6-jaar-oude topic opnieuw tot leven te wekken, over iets totaal niet fotogerelateerds zelfs. Ik denk nog even na om deze af te sluiten.
Moderator Note: Ik vraag me toch af in hoeverre het nuttig is om een 6-jaar-oude topic opnieuw tot leven te wekken, over iets totaal niet fotogerelateerds zelfs. Ik denk nog even na om deze af te sluiten.
Vandaag mijn suggestie. Maar blijkbaar is daar weinig interesse voor.
Het valt mij op dat het meestal mensen zijn die nieuw registreren en als eerste post een prehistorisch topic heropenen.
Moderator Note: Jouw suggestie wordt wel degelijk onderzocht, hoor. Het is alleen niet het meest prioritaire. Ik heb alvast deze topic (tijdelijk of defintief) gesloten.
Comment