Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Zijn hier nog Swiffer gebruikers?

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Zijn hier nog Swiffer gebruikers?

Je kent het ding wel:een steel met een bus reinigingsproduct eraan.Ideaal om lichtjes vuile vloeren in een handomdraai schoon te krijgen.Blijkt dat die reservebussen nergens meer te krijgen zijn.Naar het schijnt heeft iemand ooit op het internet het verhaal verspreid dat zijn hond ziek was geworden van het produkt, ( yeah right onze 11 jaar oude kat is er mee opgegroeid en ligt hier naast mij te ronken )en heeft toen producent Procter and Gamble besloten het produkt niet langer te verdelen in de Benelux.
    Mijn vraag nu:weet iemand toch nog een plaats waar het te koop is,of eventueel een ander gelijkaardig systeem van borstel/reinigingsspray?

Walter
    D850

Re: Zijn hier nog Swiffer gebruikers?

Zelfde probleem hier, mailtje gedaan naar fabrikant, waar men mij heeft medegedeeld, dat wegens te weing vraag, produkt niet meer verdeeld wordt.
    grt
    Jan

Comment

wij gebruiken het systeem met losse doekjes die je aan de swiffer moet vastmaken.
      With Canon, I can (or at least try)
      Photastic.be ~ Passion for the picture
      Nieuwe site

Comment

Is dat alles van reacties?Allemaal vuile mensen hier,ik zie het al,of juist heel propere mensen , die altijd onmiddellijk aan de slag gaan met emmer en dweil.
        Niemand die een alternatief systeem te koop weet met reinigingsspuitbus?

Walter
        D850

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Phororhacos Bekijk bericht
          Allemaal vuile mensen hier,ik zie het al,of juist heel propere mensen , die altijd onmiddellijk aan de slag gaan met emmer en dweil.
          Tja, we leven dan ook in een tijd waar smetvrees gepromoot wordt. Zie maar naar de reclamespotjes van Dettol, ... Bacteriën: bah, slecht!

Wij gebruiken ook die droge doekjes, en als ik me niet vergis zijn er ook natte doekjes van swiffer om op dezelfde manier te gebruiken als de droge.
          Over het algemeen niet snel onder de indruk.

Comment

Is dat alles van reacties?Allemaal vuile mensen hier,ik zie het al,of juist heel propere mensen , die altijd onmiddellijk aan de slag gaan met emmer en dweil.

Walter
            Of je nu 20 keer kuist per week of 1 keer om de 14 dagen vuil wordt het toch hoor.

Heb het vroeger ook gebruikt, ben er mee gestop omdat ik geen bussen meer voor parket vondt, en hier was dat juist het nuttigste. Ben me achteraf eigenlijk beginnen afvragen of al die producten echt goed zijn voor het millieu. En nu onder het motto millieuvriendelijkheid, laat ik de boel wat langer de boel om minder detergenten te gebruiken
            To make your dreams come true, wake up

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
              Of je nu 20 keer kuist per week of 1 keer om de 14 dagen vuil wordt het toch hoor.

Heb het vroeger ook gebruikt, ben er mee gestop omdat ik geen bussen meer voor parket vondt, en hier was dat juist het nuttigste. Ben me achteraf eigenlijk beginnen afvragen of al die producten echt goed zijn voor het millieu. En nu onder het motto millieuvriendelijkheid, laat ik de boel wat langer de boel om minder detergenten te gebruiken
              Tip: Als je merkt dat de afstand vloer-plafond met 10cm is afgenomen, dan kan je best even 'Swifferen' of Rentokill bellen.
              Mvg Tim

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Ticor Bekijk bericht
                Tip: Als je merkt dat de afstand vloer-plafond met 10cm is afgenomen, dan kan je best even 'Swifferen' of Rentokill bellen.
                Als het verschil effectief 10cm is, bel ik wel eens naar de vtm, om sien en maria of wie het daar ook weer was te laten langskomen

Comment

Mja , je gebruikt dus product van firma waar ik werk

Net op prijslijst van "company-store " gezien ......die bussen navulling zijn er blijkbaar toch nog te koop .....

Voor meer info ....je kan me pm sturen
                  Canon EOS ...D + enkele "L" glaasjes ( zo van die snelle ) + een goe bliksembakske ( 580 ) + een stevig statiefke met deftig kopke

Comment

Misschien OT maar....
                    Bracht me vorige week een doosje "sponjes" mee van den Aldi.
                    Valt dat goed mee zeg.
                    Omdat ik hier nog een oudere stenen vloer heb die ik met de beste wil van de
                    wereld niet echt proper kreeg.
                    Maar wel met deze sponsjes: ik heb een nieuwe vloer.
                    Het heet: "Reinigende vlekkensponzen".
                    Het materiaal is wit en zacht, dus geen staal of iets dergelijks.
                    Ze gaan niet echt lang mee maar dat kan me niet veel schelen, ik heb
                    een nieuwe vloer
                    Ubi bene, ibi patria.
                    BD0388BE
                    Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
                      Tja, we leven dan ook in een tijd waar smetvrees gepromoot wordt. Zie maar naar de reclamespotjes van Dettol, ... Bacteriën: bah, slecht!...
                      klopt. Dat is dan ook heel serieus onderzocht geweest, met echte publikaties in echte serieuze medische tijdschriften (incluis de NEJM, voor de kenners). Bleek geen bal te doen op gebied van gezondheid. Bakteriën zijn een fact of life. Darmen hebben trouwens bacteriën nodig voor het laatste stadium van hun ontwikkeling. En, surprise, probiotica (Yakoult en dergelijke) zijn ook microorganismen (bacteriën en gisten etc...).
                      erik, Nikon materiaal

'aforismen zijn aan mij niet besteed' (ikzelf)

Comment

Walter
                        Hilarisch... omdat je geen Swiffer gebruikt ben je een vuil mens...?
                        Ik gebruik altijd emmer en dweil, gebruik geen vochtige reinigingsdoekjes maar een schotelvod. Op die manier zorg ik er zelf voor dat m'n persoonlijk restafval klein blijft, want alle beetjes helpen.
                        Btw, voor Swiffer en al die luxe-kuisprodukten bestonden kuisten de mensen ook hun huis, en dat ging toen ook allemaal.

Mvg,
                        Frederic

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                          Omdat ik hier nog een oudere stenen vloer heb die ik met de beste wil van de
                          wereld niet echt proper kreeg.

Nog nooit geen stoomreiniger overwogen (niet dat goedkoopspul van op de tv verkoop, maar een echte). Heb hier hetzelfde probleem met een stenen vloer, en vooral met de groeven die er tussen zitten. Maar op de moment dat ik mijn stoomreiniger beginnen gebruiken ben.... 't was alsof ik met een hogedruk reiniger in mijn living bezig geweest was.... zo een verschil .

Comment

Koop dat product met die kale man volgens de reclame poets die heel jouw huis zelf als je de dop er af neemt

ontopic: neen heb die bussen ook niet meer tegen gekomen maar als ik in de winkel kom zal ik zeker een kijken wij hebben ook ooit zon wetjet gehad
                            Canon EOS 1000D/7D Canon EF 100-400L ,EF 17/40L Sigma 150 Macro

Comment

Je kent het ding wel:een steel met een bus reinigingsproduct eraan.Ideaal om lichtjes vuile vloeren in een handomdraai schoon te krijgen.Blijkt dat die reservebussen nergens meer te krijgen zijn.Naar het schijnt heeft iemand ooit op het internet het verhaal verspreid dat zijn hond ziek was geworden van het produkt, ( yeah right onze 11 jaar oude kat is er mee opgegroeid en ligt hier naast mij te ronken )en heeft toen producent Procter and Gamble besloten het produkt niet langer te verdelen in de Benelux.
                              Mijn vraag nu:weet iemand toch nog een plaats waar het te koop is,of eventueel een ander gelijkaardig systeem van borstel/reinigingsspray?

Walter
                              je kan een bus kopen van het merk vileda die je dan kan overgieten in de lege bus van swiffer.te koop bij colruyt,blokker en zo meer.ook vileda heeft zo een gans systeem als swiffer

Comment

Working...
                              X