Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Ken je onze belgiumdigital.comFacebook groep al? Dé plaats voor foto's, feedback en aankondigingen!
Geen idee.
Maar ik zal om terug wat leven in de brouwerij te brengen, er eentje uit mijn archief posten met herinnering aan de voorbije winter.
Mvg, Terrano
bedankt en tis een mooie, maar het wordt hoog tijd, dat al die gasten eens uit die warme studiootjes komen en eens heerlijk de natuur in gaan.
grt,bouk.
Zal wel met deze "schitterende" "zomer" te maken hebben zeker ?
Wie ontwerpt een parapluutje dat je kan monteren op de plaats van de externe flits ?
Over de externe flitser kan je gewoon een plastiek diepvrieszakje trekken en met een elastiekje zorg je ervoor dat het zakje niet wegwaait.
Op die manier heb ik de flitser ook al in de regen gebruikt.
Geen idee, misschien omdat het weer niet zo goed is, de mensen nog met vakantie zijn, net terug zijn en al die mooie foto's nog moeten processen.... omdat het voor de studenten onder ons "tweede zit" is.
Ik ben zowiezo geen veelposter, maar momenteel vlijtig aan het studeren om nog twee examens in tweede zit af te leggen. Daarnaast werk ik nog voltijds en blijft er spijtig genoeg geen tijd meer over om te fotograferen.
Ik hoop binnenkort mijn schade in te halen en mijn nieuwe lensjes deftig aan het werk te zetten. 't Is beloofd: vanaf 7 september onderwerp ik mijn probeersels aan jullie zeer gewaardeerde kritiek.
Comment