Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

iPod en iPhone als externe harde schijf gebruiken

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• iPod en iPhone als externe harde schijf gebruiken

Het heeft even geduurd vooraleer ik het ideale programma had gevonden om dit uit te voeren, voor PC heb ik eindelijk iets gevonden dat perfect en snel doet wat het moet doen, namelijk Touchcopy

Simpel en duidelijk, misschien hebben andere iPod/iPhone gebruikers met PC hier ook iets aan.
    There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
    A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
    Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Re: iPod en iPhone als externe harde schijf gebruiken

Oorspronkelijk geplaatst door Franciskine Bekijk bericht
    Het heeft even geduurd vooraleer ik het ideale programma had gevonden om dit uit te voeren, voor PC heb ik eindelijk iets gevonden dat perfect en snel doet wat het moet doen, namelijk Touchcopy

Simpel en duidelijk, misschien hebben andere iPod/iPhone gebruikers met PC hier ook iets aan.
    Mijn iPod Classic 160GB is gewoon een mass storage apparaat, heeft gewoon een drivelettertje.

Handig, want ik kan dat gebruiken als backupapparaatje omda'k hem overal mee naartoe sleur.

(wel opletten dat je't dan ook allemaal encrypteert. Er zijn er nog al neergestoken voor hun mp3-speler )

evaD
    pixelpusher

Comment

Met de clasic gaat dat inderdaad, maar met de iPod Touch en de iPhone heb je dus extra software nodig, je ziet de iPod Touch/iPhone wel in je verkenner staan maar je kan er geen bestanden naartoe slepen.
      There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
      A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
      Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Same people, same spirit, new name: DiskAid is now called iMazing. With tons of new features. Check it out!

Comment

Working...
        X