Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Dit is meer iets voor chitchat ipv het forum "gezocht"
There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age. Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE
Euh, de eerste ligt aan de afrit Gistel langs de E40(eerste afrit na Jabbeke richting Nieuwpoort).
Voor zover ik al gezien heb langs de autoweg zijn de dienstwegen naar de molens afgesloten.
- E40 richting Oostende.
- Afrit Oudenburg kiezen en vervolgens richting Oudenburg rijden.
- Als je aan het kanaal komt blijf je langs het kanaal rijden.
- Je passeert dan 2 x verkeerslichten die je beiden passeert.
- De eerstvolgende brede straat aan je linkerkant (kies rechterkant en je rijdt het kanaal in ) sla je in, dat is de Ijzerwegstraat, met zowel links als rechts een stuk van de Lito-Beton-fabriek.
- Op enkele honderden meter is er opnieuw een zijstraat, de Snaaskerkestraat. Als je die straat volgt kom je zeer dicht in de buurt van die windmolens. 't is dan nog een klein stukje te voet.
Aja, en stop eens in de Ijzerwegstraat om een flesje wijn of zo binnen te steken bij mij
Ofwel sla je aan de tweede lichten links af, waarna je iets verder over de autosnelweg rijdt, en wel een mooi shot met de windmolens op de achtergrond kan krijgen.
at fre: spijtig dat ik morgen op zo strak schema zit. aalst, oostende,gistel,oostende,aalst, puurs,antwerpen...anders zou ik gerust eens binnenspringen.
Comment