Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

blogsites

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• blogsites

een vriendin van mij vertrekt einde september naar het buitenland voor een aantal maanden en zou dus om toch wat in verbinding te blijven met het thuisfront een blog willen opzetten om dagelijks/wekelijks haar zegje te doen en mogelijks wat foto's te posten.
    ik denk dat het simpelste hiervoor zal zijn gewoon gebruik te maken van blogsites.
    kent er iemand zo eentje?
    ik kan dit natuurlijk gewoon via google vinden hé dat is geen probleem maar dan weet ik niet wat deze voorstellen... en ik heb niet echt zin op iedere mogelijkheid een blog aan te maken om eens te testen.
    zodus iemand ervaring?
    liefst gratis natuurlijk maar dat hoeft niet echt
    Canon eos 400D-canon EF 24-105mm f/4L IS USM- -canon EF 70-200mm f/2.8L IS USM- -canon EF-S 10-22mm USM- -canon EF 50mm F1.8 mkII- -tamron AF 70-300mm 1:4-5.6- -canon speedlite 430ex- -canon EF 2x-

Re: blogsites

Publish your passions your way. Whether you’d like to share your knowledge, experiences or the latest news, create a unique and beautiful blog.
    Leer over flipperkasten op www.flippers.be - Mijn Flickr fotos

Comment

Re: blogsites

Oorspronkelijk geplaatst door ekke Bekijk bericht
      een vriendin van mij vertrekt einde september naar het buitenland voor een aantal maanden en zou dus om toch wat in verbinding te blijven met het thuisfront een blog willen opzetten om dagelijks/wekelijks haar zegje te doen en mogelijks wat foto's te posten.
      ik denk dat het simpelste hiervoor zal zijn gewoon gebruik te maken van blogsites.
      kent er iemand zo eentje?
      ik kan dit natuurlijk gewoon via google vinden hé dat is geen probleem maar dan weet ik niet wat deze voorstellen... en ik heb niet echt zin op iedere mogelijkheid een blog aan te maken om eens te testen.
      zodus iemand ervaring?
      liefst gratis natuurlijk maar dat hoeft niet echt
      Build a site, sell online, earn with your content, and more

Comment

Working...
      X