Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

op mac scannen naar windows virussen

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• op mac scannen naar windows virussen

Iemand een idee van een goei tool ? Ik zou op mijn mac naar windows virussen op mijn usb stick willen scannen (die ik bij klanten kan oprapen). Het programma mag vooral niet resident zijn, dus geen actieve virus scanner !!! Maar gewoon een progje dat ik opstart, als ik een usb stick bij iemand anders gebruikt heb.

Iemand een idee ?

@mod kun je soms de tittel op schrijffout aanpassen ops: 't moet virussen zijn
    Last edited by Soeki Wan; 20 augustus 2008, 20:41.
    To make your dreams come true, wake up

Re: op mac scannen naar windows virusen

Via VMware of Parallels een Windows omgeving opzetten en daar een gratis virusscanner gebruiken ?

T.

Comment

Of betalend Norton Antivirus voor Mac?
      Fuji FinePix S100fs

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door RuZ Bekijk bericht
        Of betalend Norton Antivirus voor Mac?
        'k heb veel te slechte ervaringen met norton, om dat nog op mijn mac te installeren.

'k wil gerust een betalende scanner installeren, maar de scanner mag niet resident zijn, mag dus niet blijven werken als ik hem niet nodig heb. En moet alleen mijn usb sticks op windows virussen scannen, als ik daar om vraag.

Onder vmware is een idee, maar gaat het werken, gaat alles gevonden worden, door die shell dat er tussen zit. Die vmware spreekt niet rechtstreeks je usb stick aan.
        To make your dreams come true, wake up

Comment

gratis onlinescan, vb. bij bitdefender. als je enkel sticks wilt scannen is dit een goede methode, en laat geen sporena chter op je Mac

Comment

fdddddddddddddddddddd
            Last edited by Guest13; 31 augustus 2010, 15:12. Reden: ddddddddddddddd

Comment

Working...
            X