Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Facebook

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Facebook

    Ik heb er al 'n hele tijd eentje...
    Maar nope, vind er niets aan.
    Lijk al veel gezegd hiervoor: zo ferm chaotisch! Ik draai er soms gek van

    Een poke van hier, dan krijg ik weer van iemand anders een schaap naar me gegooid...

    Ik vind het persoonlijk wel handig om foto's op te plaatsen.
    Je krijgt ze dan mooi allemaal onder elkaar te zien
    Canon EOS 50D EF-S 17-85 IS USM
    You don't take a photograph. You ask, quietly, to borrow it.

    Comment


    • #17
      Re: Facebook

      't Is leuk om contact te houden met studiegenoten van lang geleden. Voor de rest laat ik alle "porren" en vliegende schapen aan mij voorbijgaan

      Dan lijkt LinkedIn me toch iets meer nuttig.
      Over het algemeen niet snel onder de indruk.

      Comment


      • #18
        Re: Facebook

        Oorspronkelijk geplaatst door FLuKee Bekijk bericht
        't Is leuk om contact te houden met studiegenoten van lang geleden.
        ALS je ze vindt. Ik tot nu toe geen enkele. Misschien is mijn generatie te oud voor Facebook .

        Dat van die schapen snap ik niet

        Comment


        • #19
          Re: Facebook

          Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
          ALS je ze vindt. Ik tot nu toe geen enkele. Misschien is mijn generatie te oud voor Facebook .
          Ik denk dat je van jouw generatie meer volk gaat terugvinden op LinkedIn. Facebook is toch een stuk minder... serieus.

          Dat van die schapen snap ik niet
          Je hebt een hele waaier aan plugins waarmee je mensen mee kan lastig vallen. Zo kun je elkaar een "poke" geven, of er kunnen zaken/dieren naar je gegooid worden. Je kunt je vrienden zelf opkopen... allemaal virtueel weliswaar

          Er zitten ook wel dingen tussen die wel eens leuk kunnen zijn, je kunt een hele reeks films beoordelen en dan zien hoe fel je smaak verschilt/samenvalt met je vrienden...

          Allemaal wel tijdverspilling eigenlijk
          Over het algemeen niet snel onder de indruk.

          Comment


          • #20
            Re: Facebook

            Heb een facebook account, maar ik vind het niet zo schitterend. Snap niet waarom net deze social networking website het populairst is.

            Geef mij toch maar Flickr (foto's) en Myspace (algemeen).
            Voor de muziekliefhebbers is LastFm een must.

            Een overzicht van zowat alle gelijkaardige networking website:

            Comment


            • #21
              Re: Facebook

              Oorspronkelijk geplaatst door fotopolis Bekijk bericht
              Geef mij toch maar Flickr (foto's) en Myspace (algemeen).
              Voor de muziekliefhebbers is LastFm een must.
              'k Zou denken dat voor muziek nét Myspace een must is.

              Comment


              • #22
                Re: Facebook

                Last.fm al geprobeerd?
                Jij geeft een naam van een artiest in, en op basis van genre van muziek, maar ook op basis van wat andere gebruikers die de zelfde artiest beluisterd hebben, serveert last.fm gelijkaardige muziek.

                Ideaal om nieuwe groepen te leren kennen.

                Jo.

                Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                'k Zou denken dat voor muziek nét Myspace een must is.
                A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools.
                Nikon stuff

                Comment


                • #23
                  Re: Facebook

                  Ik heb ook maanden "een slapende account" gehad, en vroeg me af wat de lol nu juist was. Maar het is echt LOL!

                  Het begint pas leuk te worden als je een aantal contacten hebt. Die contacten hebben veelal ook een aantal contacten die je kent en zo gaat de bal aan het rollen.

                  De mogelijkheden zijn echt onbegrensd en je gebruikt wat je zelf leuk vindt. Foto's delen, chatten met vrienden die online zijn, video's delen, verjaardagskaartjes sturen, een (privé)berichtje sturen, enz... Daarnaast zijn er honderden applicaties die je er nog aan kan toevoegen, van het onnozelste eerst tot echt nuttige dingen.

                  De 10-ers & 20-ers zitten allemaal op Facebook. De oudere generatie is het aan het ontdekken. Je kan je vrienden altijd uitnodigen om ook een account te openen.

                  Het is eigenlijk de Linkedin voor privécontacten eigenlijk... maar leuker

                  Wacht ik zal je toevoegen ;-)

                  Ah ja: er is een nieuwe layout, maar je kan altijd omschakelen naar de vorige. Zeker doen. Die is veel overzichtelijker.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Facebook

                    Oorspronkelijk geplaatst door armani Bekijk bericht
                    Wacht ik zal je toevoegen ;-)
                    Ik wacht....

                    Comment


                    • #25
                      Re: Facebook

                      Oorspronkelijk geplaatst door hvr_oosterzele Bekijk bericht
                      Ik wacht....
                      Dat is al lang gebeurd. Normaal krijg je een email als iemand je wil toevoegen en moet je bevestigen. Maar misschien heb je je instellingen veranderd en krijg je er geen. Dan kan je het alleen maar zien als je online bent, op facebook zelf.

                      Comment


                      • #26
                        Re: Facebook

                        je kan al die compleet nutteloze maar some hilarische plugins eens uitproberen, spelletjes spelen, vrienden van vrienden van vrienden vinden ect, ...

                        groups maken
                        pages maken
                        events maken en opvolgen

                        ect
                        ect
                        ect

                        wie eens wil bowlen tegen mij, let me know
                        ik heb ook een eigen group en page
                        poof

                        Comment


                        • #27
                          Re: Facebook

                          Oorspronkelijk geplaatst door armani Bekijk bericht
                          Dat is al lang gebeurd. Normaal krijg je een email als iemand je wil toevoegen en moet je bevestigen. Maar misschien heb je je instellingen veranderd en krijg je er geen. Dan kan je het alleen maar zien als je online bent, op facebook zelf.
                          Sorry armani, maar dan is er iets fout gelopen (of ik ben extreem onhandig op Facebook) maar ik zie nikske, nada, noppes. Een andere BD'er heeft zich "vriendje" gemaakt en dat heb ik wel gezien.

                          Comment


                          • #28
                            Re: Facebook

                            Raar, bij mij staat er Friend Requested, dus het is aangevraagd.
                            Waarschijnlijk heb je je verwittiging per email uitgeschakeld.
                            Kijk eens op je inbox op facebook, bij notifications...

                            Wie weet hoeveel mensen willen er al vriendjes met je zijn ...

                            Misschien browser eens refreshen of cookies verwijderen. Soms ligt het daar aan.

                            Comment


                            • #29
                              Re: Facebook

                              Oorspronkelijk geplaatst door armani Bekijk bericht
                              Raar, bij mij staat er Friend Requested, dus het is aangevraagd.
                              Waarschijnlijk heb je je verwittiging per email uitgeschakeld.
                              Kijk eens op je inbox op facebook, bij notifications...

                              Wie weet hoeveel mensen willen er al vriendjes met je zijn ...

                              Misschien browser eens refreshen of cookies verwijderen. Soms ligt het daar aan.
                              Ik heb daar al gekeken, ik probeer eens op mijn laptop...


                              Daar staat #ç!è§)&!! véél meer op, ik heb je request ontvangen en je staat er bij maar nu zijn al die andere meldingen weer weg . Wat een kl... programma .
                              Last edited by hvr_oosterzele; 21 augustus 2008, 10:43.

                              Comment


                              • #30
                                Re: Facebook

                                Er zijn 2 interfaces, de nieuwe en de oude.
                                De nieuwe trekt op niets vind ik.
                                Helemaal rechts bovenaan zie je "Back to the old facebook".
                                Als je daar op klikt kom je op de overzichtelijke "oude" versie.

                                En nu moet je beginnen je pagina te personaliseren he.
                                't is zoals bij een huis... inrichten een aanpassen naar je persoonlijkheid en smaak

                                Comment

                                Working...
                                X