Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER!
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Ik ook! Ik ook!
We laten BD vallen en gaan verder op Facebook!
NOT!
Ik heb ook al vaak gedacht om er een account aan te maken, maar wat is dan het verschil tussen BD en facebook ?
Waarom zouden we elkaar op facebook ontmoeten ipv BD ? Wat kan je daar méér ?
Wat ik me afvraag is : wat doen mensen op facebook ? Oude vrienden zoeken/vinden, is dat het enige ?
Ik heb ook al vaak gedacht om er een account aan te maken, maar wat is dan het verschil tussen BD en facebook ?
Waarom zouden we elkaar op facebook ontmoeten ipv BD ? Wat kan je daar méér ?
Wat ik me afvraag is : wat doen mensen op facebook ? Oude vrienden zoeken/vinden, is dat het enige ?
Ewel, dat probeer ik nu juist ook uit te vinden zie . Iedereen is zo bezig over die sociale netwerken zoals Facebook maar wat brengt het nu feitelijk op? Eén ding alvast : de echte naam van de mensen ipv enkel een nickname.
Comment