Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

MailingList

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • MailingList

    Hoi de dansschool van mijn dochters heeft mij gevraagd om een mailinglist aan te maken. Iets van niets dacht ik, maar na 3 kandidaad providers te hebben geprobeerd lijkt het toch wat moeilijker.

    Is er iemand die ervaring heeft zo'n list en tevreden is over onderhoud, instellingen en veiligheid?

    Ik heb Terradon getest, maar de mogelijkheden bevielen me niet. Hier kan je alleen maar een Email adres laten registreren door de gebruikers en bijgevolg kan je nooit een idee vormen van wie is aangemeld.

    Dan "Your Mailing List Provider" getest en hier bevalt me echt alles. Alles wat we nodig hebben is aanwezig. Maar de veiligheid is een punt. Als je als eindgebruiker een mailing krijgt dan zit daar een URL in om je eigen gegevens te bekijken en aan te passen. maar deze URL heeft als parameter uw Email adres. Dus als je jouw Email vervangt door de Email van iemand anders die op de list staat... dan kan je dus die persoon zijn gegevens aanpassen.

    Dus nu op zoek naar een andere mailinglist dienst......
    Last edited by FotoDirk; 16 augustus 2008, 07:42. Reden: Oei er zaten schrijffouten in
    Tot sluitertijd, Dirk

  • #2
    Re: MailingList

    Ondertussen ook

    coollist bekeken, maar de website blijft fouten geven als ik een mailinglist probeer aan te maken.

    picolo: Maar dit is weer enorm beperkt en heeft geen advanced editor dus de mailings zijn dan plain tekst.
    Tot sluitertijd, Dirk

    Comment


    • #3
      Re: MailingList

      Ondertussen nog meer getest.

      Bravenet: Veel te ingewikkeld, dat krijg ik nooit uitgelegd aan de dansjuffen omdat te gebruiken.

      Topica: Te veel reclame en elke gebruiker die zich aanmeld heeft er last van. vb de bevestigings pagina staat vol en helemaal onderaan moet je op "cancel" klikken want je krijgt de vraag of je op een van die aanbiedingen wilt ingaan. Dan een nieuwe pagina met nog meer reclame en in heel kleine lettertje "click here to continue your subscription".

      Google discussiongroups: Is eigenlijk meer een mini forum dan een mailinglist en blijft in het Engels. Lijkt ook alleen plain tekst te zijn.

      Yahoogroups: Weeral vrij ingewikkeld, nu begrijp ik waarom Google meer success heeft. De taal versprong van Nederlands naar Duits. En het ziet eruit dat het vooral alleen tekst is. Na een half uurtje opgegeven want ik krijg mijn Email adres niet geverifieerd. Waarschijnlijk verdwijnen de Emails in een spamfilter.

      YourWebApps: Gisteren iets aangemaakt en vandaag was alles weg. Ik maak het opnieuw aan en zie dat er een expiry date voor morgen opstaat??????
      Last edited by FotoDirk; 16 augustus 2008, 08:04.
      Tot sluitertijd, Dirk

      Comment

      Working...
      X