Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Ik weet niet wat het juiste probleem is gezien ik nu pas online kom, ik momenteel geen problemen ondervind noch op het Challenge forum nog tot de toegang Home - pagina van de Challenge.
Probeer eens of U via onderstaande link de Home – Pagina van de Challenge kan bereiken:
Oei ik ben even te snel geweest. Merkte niet op dat dit bericht vermeld was in Chit Chat en dacht dat men niet op de Challenge kon.
In ieder geval kan ik melden dat ik noch problemen ondervind noch in het gewone forum noch in de Challenge. Bij mij draait hier alle blijkbaar normaal.
Ik heb wat gezocht, op "fotopic problem" , en heb dit gevonden:
Update from Joel: "Fotopic.net was taken over by a company called Snappy Designs Ltd in May 2008 owned by ANY-Web Group, it is offline today due to a technical fault at Kingston Communications and I've been told by Snappy that it will be back sometime tonight (Friday). No statement has been issued by Fotopic.net. Directors have told me the company is solvent and this isn't related to it at all - I'd suggest you wait for the site to come back then I'm sure an official statement will be forthcoming." —Preceding unsigned comment added by 212.183.136.193 (talk) 19:35, 2 January 2009 (UTC)
Maar ik heb ook andere berichten gevonden, dat Fotopic financiele problemen zou hebben. Als dat het geval is, dan kunnen we op zoek naar een andere plaats om de foto's online te zetten...
Comment