Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Aldi navigatiesysteem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Aldi navigatiesysteem

http://www.youtube.com/watch?v=Aj4fVR8168k

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door toerist Bekijk bericht
      enne....doet ie ook door-to-door navigatie ?
      diene 2110 max bedoel ik
      """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
      George Orwell

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door sensor Bekijk bericht
        ze doen het allemaal wel maar hier zie je een resultaat.
        Pentax K10D, enkele glaasjes. Daarop kunnen we klinken...

Comment

Ongeacht of ie het doet of niet doet, er is nog één ding dat niet helemaal onbelangrijk mag worden genoemd (lees het starttopic maar: per fiets, te voet in een (vreemde) stad): hoelang werkt een medion/navigon/garmin/whatever op batterij?
          Best nuttig gegeven, denk ik zo.

Ik kan theoretisch (want niet getest) antwoorden voor de Garmin 200: tot 5 uur volgens de handleiding (waarschijnlijk mits aanpassen van de helderheid en volume)

Comment

http://aldi-bn.aldi.be/OFFER_BN_MI/OFFER_33/OFF01.SHTML

Doet ie het, of doet ie het niet

En al zo lang aan het uitkijken naar zo'n ding maar wil er niet veel geld aan spenderen, alles voor de kunst
            Eigenlijk zou ik het willen gebruiken voor zo'n beetje van alles, op de fiets, in mijn broekzak bij wandelingen in grote steden, en vooral voor s'avond op de weg heb ik laatste jaren wat problemen met oriënteren.

Jullie gedacht is welkom
            deze geeft wel de flitspalen niet aan he dan moetj de type hoger kopen en heb je meteen een groter scherm

Kijk da is allemaal gemaakt met nen Canon 50D - En wat glas er bij - Cactus trigger en Lowepro Flipside 400 Groetjes,John

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Guidodb Bekijk bericht
              ze doen het allemaal wel maar hier zie je een resultaat.
              weer nen toerist eh
              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
              George Orwell

Comment

ik heb er nu drie jaar een ...geen problemen....wel wat aan merkingen.

duur update materiaal. ok het werkt nog best alleen de nieuwbouw wijken kent hij niet.

Zeer matige batterij duur ik gebruik hem altijd op de oplader.

Daar staat tegen over een prima werkende TMC in nederland en belgië, in Nederland werkt hij van deur tot deur, en België tot de straat waar je moet zijn. Zoekt uit zich zelf een nieuwe route bij file anders een blokade instellen waar hij dan omheen gaat.

hij werkt na drie jaar nog prima alleen niet actueel, en heel kort zonder oplader. (net genoeg om lopend bij je besemming te komen).
                Motto: Altijd blijven lachen kritiek moet je verdragen, je kan er iets van leren.
                Canon eos 7D Mijn site

Comment

Ik heb hem net gekocht, maar ik hou hem wel nog even in het doosje.
                  Ik probeer nog wat revieuws over dit toestel te vinden.
                  Maar indien er nog mensen zijn die dezelfde mening zijn toegedaan zoals Wim hier aanhaalde over de matige batterij duur dan breng ik hem misschien ook wel weer terug.

Waarom een mobiel gps als je slechts beperkte tijd hem kan gebruiken op een volle batterij?
                  Bedoeling was wel dat ik hem ook op de fiets kan gebruiken wanneer ik een citytrip doe. Dan zou ik toch wel graag er enkele uren mee willen doen.
                  Hoe lang duurt het voor het opladen van de batterij?
                  Iemand een gedacht?

Het type is medion gopal E3230.

bedankt

Rémon
                  Groeten Sensor

Comment

(zie post 19 )

Rémon, succes met je aankoop, je hebt lang genoeg getwijfeld.
                    Wat houdt je eigenlijk tegen hem eens te testen in de praktijk?
                    Terugbrengen kan nog.

O ja, het lezen van de handleiding kan ook helpen om je vragen te beantwoorden

Comment

Ik heb hem ook gekocht.
                      Ben er nu toch al gerust een uur mee aan het klooien zonder dat ie uitvalt dus dat valt wel mee (ik ben niet van plan hem op de fiets te gebruiken dus).

Heb er wel meteen een SD kaartje in gestoken om ook de kaarten van de scandinavische landen erop te hebben.

Op het eerste zicht doet ie zijn werk niet slecht maarja. We zullen dat pas echt weten na wat testen in de praktijk...
                      [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

Comment

ik heb hem juist ook gekocht. had een garmin maar die was al kapot na 18 maanden voor veel geld. als den deze kapot is na 18m haal ik gewoon een andere
                        Dixitque Deus fiat lux et facta est lux.

Comment

Ik heb hem nog altijd in mijn gesloten verpakking zitten
                          Hmm..heb ik het wel nodig (ja twee keer per jaar)
                          Hmm.. Dat fisch-eye lensje tokina 10-17 steekt me nu alweer de ogen uit.
                          Erg hé.
                          Groeten Sensor

Comment

Ik heb hem nog altijd in mijn gesloten verpakking zitten
                            Hmm..heb ik het wel nodig (ja twee keer per jaar)
                            Hmm.. Dat fisch-eye lensje tokina 10-17 steekt me nu alweer de ogen uit.
                            Erg hé.
                            Maak 'm maar gerust open!
                            Zelfs na een (uitgebreide) test kan je 'm nog zonder problemen terugbrengen!

Kennissen van me hebben zelfs ooit een lamp (zo 8 spotjes op een lange rail) teruggebracht nadat ze 'm al eens tegen hun plafond bevestigd hadden...

No questions asked!
                            Fuji FinePix S100fs

Comment

Working...
                            X