Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Nog iemand last van hartkloppingen ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Nog iemand last van hartkloppingen ?

Ben juist terug van eerste bezoek aan Konijnenberg in Turnhout. Das dus niet goed voor mijne wekker. Heb daar staan kwijlen ......
    Het gezegde The sky is the limit gaat niet meer op. The Portemonee is nu the limit
    Greetzzzzzzzzzzzz......
    Wonnie
    www.spectare.be

Re: Nog iemand last van hartkloppingen ?

Voor ik naar Turnhout rij, passeer ik eerst nog altijd rap bij de kinderboerderij hier een paar straten verder. Boer Teun is zo vriendelijk om mij de oogkleppen van zijn koetspaard uit te lenen.
    Één keer ging het wel bijna mis toen ik na mijn bezoek aan meneer Konijn de E34 weer opreed. Kleppen vergeten af te zetten bij het buitenkomen...
    You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Comment

Ik moet mij ook altijd bedwingen om niet naar Konijn te gaan als ik in Turnhout ben. Een keer of twee per jaar is de lust te groot en kan ik me niet meer bedwingen

Comment

Ik heb eens in Turnhout proberen Konijn te vinden, gans de Everdongenlaan afgereden vanaf de baan Antwerpen-Turnhout, maar niet gevonden. Waar zitten die "konijnen" eigenlijk ?

Nu ja, ik belde ze ( wegens een klassiek verkeersinfarct) dat ik een paar minuten na halfzes daar ging zijn, was "big problem" want ze cronometreren blijkbaar hun sluitingsuur tot op de seconde.
        Dan maar 's anderendaags naar Foto Rubens geweest. De reservatie bij Konijn annuleren was wel geen enkel probleem, een klant die van Gent komt om 17u33 ontvangen blijkbaar wel.
        Last edited by nete; 9 augustus 2008, 15:51.
        BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
        Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Konijn zit juist in de bocht in het doodlopende straatje(everdongenlaan)
          Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

Comment

Zitten op een zijweg ervan bij de isolatiekoning .

Dat ze om 17u30 de deur dichtdoen snap ik wel.
            Was daar donderdag om 16u30 en rond 18u 15 was het mijn beurt .

Waren er nog verschillende achter mij dus was de winkel wel tot +- 19u open maar de voordeur ging stipt om 17u30 dicht.

Had gehoopt dat het beter ging meevallen dan als op zaterdag want dan is het nog 10 keer erger.

Ze geven daar nog redelijk wat uitleg en trekken zich niks aan dat er 100 man staat te wachten.
            Ieder zijn beurt ook al duurt het bij sommige 5m en bij andere een uur.

Ook al is het voor mij een stuk rijden, vindt het persoonlijk de moeite.
            Ook goede dienst na verkoop. Heb enkel garantie gevallen en vergissingen gehad en ze zorgden er direct voor.
            Heb het al anders meegemaakt

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
            Ik heb eens in Turnhout proberen Konijn te vinden, gans de Everdongenlaan afgereden vanaf de baan Antwerpen-Turnhout, maar niet gevonden. Waar zitten die "konijnen" eigenlijk ?

Nu ja, ik belde ze ( wegens een klassiek verkeersinfarct) dat ik een paar minuten na halfzes daar ging zijn, was "big problem" want ze cronometreren blijkbaar hun sluitingsuur tot op de seconde.
            Dan maar 's anderendaags naar Foto Rubens geweest. De reservatie bij Konijn annuleren was wel geen enkel probleem, een klant die van Gent komt om 17u33 ontvangen blijkbaar wel.

Comment

tis toch wel te gek, dat je zo veel moeite moet doen om van je geld af te komen hè.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                De reservatie bij Konijn annuleren was wel geen enkel probleem, een klant die van Gent komt om 17u33 ontvangen blijkbaar wel.

Als je met personeel werkt, en je doet als baas geen moeite om hun overuren te compenseren of te motiveren. Ja dan zit je met dergelijke problemen Mijn baas heeft dat probleem ook
                To make your dreams come true, wake up

Comment

Working...
                X