Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Anderlecht, wat nu?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Anderlecht, wat nu?

Zojuist de wedstrijd gezien en niet veel positiefs van Anderlecht gezien.
    Het is duidelijk dat ze ver van hun beste vorm af zijn. Vooral Bousouffa viel echt tegen. Vleck mag gerust wat kilo's kwijt en Biglia moet zich leren vrij te lopen. Bon, ze zijn uitgeschakeld en wat nu? Er zouden spelers moeten vertrekken de kern is te groot, maar wie laten gaan?
    Ik ben geen Anderlecht supporter maar vind het doodjammer voor het Belgisch voetbal, temeer Standaard tegen Liverpool moet spelen. Maar Standaard is Anderlecht niet, hen geef ik 50% kans.

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
    Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Re: Anderlecht, wat nu?

Staan ze weer met beide voeten op de grond.De Belgische competitie is nog geen europees voetbal .
    Nikon D7100,een hoopje glas en een flitserke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Pechje Bekijk bericht
      Staan ze weer met beide voeten op de grond.De Belgische competitie is nog geen europees voetbal .
      Geen ploeg, weinig inzet, geen inspiratie, geen creativiteit.
      Taktisch > grote zero.
      En ik zal het heel voorzichtig zeggen: geen talent.
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Nou als club-supporter lees ik dit alles met de glimlach. Als belgisch voetbalbekijker schud ik het hoofd. We zullen moeten leren onder ogen zien dat Belgie op dit moment heel ver achterloopt op gebied van infrastructuur en organisatie. Jeugd krijgt bijna geen opleiding zeker niet in vergelijking met onzebuurlanden (Ajax en hun jeugdopleiding is daar het mooie voorbeeld van)

Jeugd is de toekomst van het belgisch voetbal en niet de buitenlanders die meer kosten dan opbrengen in sommige gevallen (ik heb het dus over voetbal) Hoopen dat Gent,Standard en Club het beter zullen doen in de eufa-cup al vrees ik voor beiden. ja ook voor mijn clubje. De metten toonde ons 1 ding en dat is dat de defensie nog atlijd niet op punt staat bij club

in Standard heb ik na hun 3-0 blamage weinig tot geen hoop in de slaagkansen voor champions league

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door acing Bekijk bericht
          Nou als club-supporter lees ik dit alles met de glimlach. Als belgisch voetbalbekijker schud ik het hoofd. We zullen moeten leren onder ogen zien dat Belgie op dit moment heel ver achterloopt op gebied van infrastructuur en organisatie. Jeugd krijgt bijna geen opleiding zeker niet in vergelijking met onzebuurlanden (Ajax en hun jeugdopleiding is daar het mooie voorbeeld van)

Jeugd is de toekomst van het belgisch voetbal en niet de buitenlanders die meer kosten dan opbrengen in sommige gevallen (ik heb het dus over voetbal) Hoopen dat Gent,Standard en Club het beter zullen doen in de eufa-cup al vrees ik voor beiden. ja ook voor mijn clubje. De metten toonde ons 1 ding en dat is dat de defensie nog atlijd niet op punt staat bij club

in Standard heb ik na hun 3-0 blamage weinig tot geen hoop in de slaagkansen voor champions league

Zelfde gevoel als FCB en gewone voetballiefhebber.

Al vond ik het super dat ze vorige week keihard op hun bek gegaan zijn na de uitspraken van Legear.

Wat Standard betreft, zij hebben nogal de kwalijke gewoonte om met grote cijfers de boot in te gaan tegen Europese toppers. Gelukkig voor hen hebben zij wel nog UEFA!

Club heeft goed ingekocht eindelijk een combinatie van jeugd en ervaring, kracht en techniek.
          Nu alles nog op elkaar afgesteld krijgen.
          ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Ik ben zo'n kleine 38 jaar supporter van Club. Ik heb nog het laatste jaar Rensenbrink meegemaakt. Dat was technisch voetbal, inzet, talent en vechtlust. En dan spreek ik nog niet van de Happel periode. Ach het Belgisch voetbal stelt niks meer voor. Ik ben het volledig met je eens. In jeugd moet geïnvesteerd worden, maar welke jeugd? Die gaan liever in Nederland spelen 'voor hun ontwikkeling'. Om de poen ja! Het arrest Bosmans was goed voor de voetballers, maar niet voor het voetbal. De rijke clubs halen de beste spelers in huis en het 'rijke' België mag vechten voor de kruimels. En straks; Standaard, AA Gent en Club, wat nu?

Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

wel dan, als Anderlechtsupporter tussen het Brugs geweld...

T'is maar triestig dat je niet kan winnen tegen een ploeg die eigenlijk geen probleem mag vormen. Het op de scheids steken is very low, anderlecht heeft zowat nooit aanspraak kunnen maken op de overwinning.

Na 2 wedstrijden gezien te hebben trek ik alvast deze conclusie: ik ben verdoeme blij dat ik mijn abonnement niet meer vernieuwd heb!!! (de prijsopslag naar 390€ was wel doorslaggevend moet ik zeggen, met dat geld heb ik me al een lens gekocht)
              Vriendelijke groeten, Sven
              Nikon D80 + Tokina 12-24 f4 + Tamron 28-75 f2.8 + Nikkor 50mm f1.8 + Nikon SB600 en een Canon Powershot S5 IS.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Destn Bekijk bericht

Club heeft goed ingekocht eindelijk een combinatie van jeugd en ervaring, kracht en techniek.
                Nu alles nog op elkaar afgesteld krijgen.
                Jeffrey en vargas kunden me in de metten bekoren. Dirar deed de eerste 20 minuten hele mooie dingen, jammer genoeg werd hij iedere keer onsportief tegengehouden.

Over de rest heb ik zo mijn twijfels. Everts stond en keek ernaar op een bepaald ogenblik. Akpala weet ik nog niet of dat een goede transfer is. Club is charleroi niet en dat is al meermaals bewezen. Je weet natuurlijk nooit maar na 3 jaar zonder echte overtuigend voetbal is en mens al eens voorzichtig. Mathijssen zal werk genoeg hebben.

In jeugd moet geïnvesteerd worden, maar welke jeugd? Die gaan liever in Nederland spelen 'voor hun ontwikkeling'. Om de poen ja! Het arrest Bosmans was goed voor de voetballers, maar niet voor het voetbal. De rijke clubs halen de beste spelers in huis en het 'rijke' België mag vechten voor de kruimels. En straks; Standaard, AA Gent en Club, wat nu?
                Inderdaad Buffel vind ik een mooi voorbeeld daarvan. Maar ik gleof dat als we beginnen met het uitbouwen van jeugdtrainingcentra zoals Ajax we na verloop van tijd meer en betere en ook buitenlandse jeugd kunnen aantrekken. We moeten gewoon geduld hebben.

Comment

Jeffrey en vargas kunden me in de metten bekoren. Dirar deed de eerste 20 minuten hele mooie dingen, jammer genoeg werd hij iedere keer onsportief tegengehouden.

Over de rest heb ik zo mijn twijfels. Everts stond en keek ernaar op een bepaald ogenblik. Akpala weet ik nog niet of dat een goede transfer is. Club is charleroi niet en dat is al meermaals bewezen. Je weet natuurlijk nooit maar na 3 jaar zonder echte overtuigend voetbal is en mens al eens voorzichtig. Mathijssen zal werk genoeg hebben.

Inderdaad Buffel vind ik een mooi voorbeeld daarvan. Maar ik gleof dat als we beginnen met het uitbouwen van jeugdtrainingcentra zoals Ajax we na verloop van tijd meer en betere en ook buitenlandse jeugd kunnen aantrekken. We moeten gewoon geduld hebben.

Ahhh, heeft die na het motorcrossen toch een nieuwe hobby gevonden?

Evens bedoel je
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

Comment

Wat nu?

Vooral: "BLIJVEN TRAINEN!"
                    Vriendelijke groet,

Jos

Comment

Maar ik geloof dat als we beginnen met het uitbouwen van jeugdtrainingscentra zoals Ajax we na verloop van tijd meer en betere en ook buitenlandse jeugd kunnen aantrekken. We moeten gewoon geduld hebben.
                      Geduld?
                      Als we beginnen?

Ze moesten al lang bezig zijn.
                      Maar het is te duur: een speler aankopen kost minder moeite en vraagt geen
                      geduld.
                      En de Bond? Och daar begin ik niet eens over.
                      Ubi bene, ibi patria.
                      BD0388BE
                      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                        Wat nu?

Vooral: "BLIJVEN TRAINEN!"
                        Lang geleden tijdens een tv-uitzending van een voetbal wedstrijd...
                        In de studio zat Carl Huybregts met o.a. plezante Bob Peeters.
                        Carl maakte een voorzichtige opmerking i.v.m. trainen.
                        Plezante Bob ontplofte bijna van verontwaardiging.
                        Daar mag dus niet over gepraat worden Jos
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Blijkbaar zijn onze afgoden dan toch nog menselijk ?
                          Dat ze ze nu nog menselijke weddes geven ipv afgodenoffers en de boel zal misschien leuker worden en terug een speelgevoel opwekken ipv geldklopperij of het gevoel van untouchable.
                          En ja, ik ben geen voetbalgek.
                          De wereld is voor zover ik mij meen te herinneren nog niet vergaan. We leven nog. ANderzijds bezorgen me dergelijke avonden rust-avonden waar ik dan kan genieten van de stilte in de straten, dorp
                          https://www.fotospotter.be
                          Je suis content d’être heureux

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                            Lang geleden tijdens een tv-uitzending van een voetbal wedstrijd...
                            In de studio zat Carl Huybregts met o.a. plezante Bob Peeters.
                            Carl maakte een voorzichtige opmerking i.v.m. trainen.
                            Plezante Bob ontplofte bijna van verontwaardiging.
                            Daar mag dus niet over gepraat worden Jos
                            Tja, en als er dan een paar zijn die hun truitje nat willen maken in een wedstrijd dan schoppen ze die op training in de vernieling, zie Daerden en Van Heerden om er maar twee te noemen. De Italianen en Spanjaarden bezig gezien laatst op het EK? Die gasten liepen, vochten en wriemelden dat het niet meer schoon was, gekoppeld aan fysieke conditie, doorzicht (kunt u enkel hebben als u fysiek in orde zijd), techniek en tactiek. En dat doen ze op door veel en hard te trainen, en niet door te kaarten of te biljarten als het buiten regent.

En de clubvoorzitters dan? Gisteren weer hé, ze hebben verloren door de onbekwaamheid van de scheidsrechter! Amaai, en dat zeggen ze zonder enig schaamrood. Sorry A-suppoters, maar diene Roger Van den stock is Anderlecht onwaardig! (Maar ik kan er zo nog direct een stuk of 5 vernoemen hoor). Zij zien het allemaal vanuit de tribune veel beter vanaf 40 à 50 meter ver dan de scheidsrechter die er hooguit 10 meter af staat. En dan vergaderen en maar afspraken maken dat het moet gedaan zijn de scheidsrechter af te breken.
                            Maar nu hebben ze het gevonden hoor, de scheidsrechter zal nu veel meer verdienen, maar ze eisen (!) daarvoor meer inspraak. Inspraak? Wat dacht je dat ze gaan doen?
                            Ik begin te kotsen van de mentaliteit van die voorzitters en sommige trainers. De enige correcte trainer in mijn ogen in België is Ariël Jacobs, dat is een gentlemen. En dat moet nu juist ik zeggen, een Club supporter in hart en nieren.

Grtz, RF

Comment

Laten we anders nog meer de competitie hervormen om de grote clubs te beschermen ... we gaan het zeker beter doen in europa
                              Volgens mij moeten er zelfs nog meer buitenlandse "super"talenten gekocht worden ...

Nee nee, geef mij maar een gezellig provincieclubje dat de kaart van de belgische jeugd trekt
                              En europees ? Ach, dat doen we wel met oefenmatchen
                              Website
                              Nikon D800s + Nikon D70s + Nikkor 50mm + Nikkor 80-200mm + Nikkor 16-35mm + batterygrip + SB-800

Comment

Working...
                              X