Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Register gekaapt ?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Register gekaapt ?

    Hallo,

    Het is heel lang geleden, maar het is weer van dat…
    Iemand is hier op een bot gesurft, er heeft zich een zogenaamde virusscanner (Win XP 2008) geïnstallerd, maar dat is het ergste niet. Mijn bureaublad is gekaapt en het po up venster van win, onderaan links, waar je dus ‘mijn afbeeldingen’ , ‘configuratiescherm’… en dergelijke kan kiezen is veranderd ?! Ik kan helemaal niet meer naar configuratiescherm, ook niet meer zoeken, uitvoeren…. Mijn register is dus waarschijnlijk ook aangetast, maar ik geraak er niet meer in !
    Heeft iemand ervaring ? Raad ?
    Spybot biedt geen oplossing…
    Omdat alles zowat trager is en vollekes zit wou ik mijn installatie van Windows opnieuw doen. Het betreft DELL met CD van win xp, maar in tegenstelling tot mijn HP laptop gaat hij niet van zelf formateren. De tweede vraag is dus, hoe formateer in XP Pro en insatller ik terug ?

    Ik weet het, klinkt allemaal leek-achtig en dat is het ook

    Alvast bedankt voor uw bijdrage.

  • #2
    Re: Register gekaapt ?

    Ik ken er ook niet veel van maar probeer dit eens.

    Misschien lukt het:

    The online antivirus that allows you to scan and protect your Windows and Android devices for free

    Comment


    • #3
      Re: Register gekaapt ?

      Hier ben je missschien iets aan:

      Comment


      • #4
        Re: Register gekaapt ?

        Oorspronkelijk geplaatst door Twizter Bekijk bericht
        Hier ben je missschien iets aan:
        http://www.hitmanpro.nl/hitmanpro/

        Ik hoop dat ik er niet aan ben

        Maar reuze bedankt, heb Hitman vroeger al gebruikt, was de naam vergeten.

        Comment


        • #5
          Re: Register gekaapt ?

          XP installeren: je stopt de CD in de lezer en laat de PC als eerste opstarten vanaf de CD (in te stellen in het BIOS). Probeer gewoon even zonder iets te veranderen, want nogal wat PC's staan als eerste startmedium op CD.
          Dan kiezen voor XP installeren in dezelfde directory waar XP nu staat. Dan krijg je de kans om de schijf te formatteren.

          Uiteraard best eerst proberen je aanwezige belangrijke data eerst veilig te stellen.
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

          Comment


          • #6
            Re: Register gekaapt ?

            Lees HIER eens wat,install enkele van deze progjes,opkuisen en dan nog eens proberen.
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

            Comment


            • #7
              Re: Register gekaapt ?

              Oorspronkelijk geplaatst door Macroshopper Bekijk bericht
              Lees HIER eens wat,install enkele van deze progjes,opkuisen en dan nog eens proberen.
              Bedankt, dit is grotendeels gelukt. Eén en ander niet meer als voorheen, maar toch dik tevreden tot op heden...

              Bedankt iedereen !

              Comment

              Working...
              X