Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Voor de oudere ratten onder ons ...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Voor de oudere ratten onder ons ...

Morgenavond in Lokeren treedt een superbeste, schitterende covergroep op van Pink Floyd. 't Is wel om 24 uur, maar het loont zeker de moeite
    En om bij die oude garde te blijven ... op ARTE is er dinsdagavond een kortfilm van een optreden van Pink Floyd in Pompei in de jaren zeventig. Van 23 tot 24 uur
    https://www.fotospotter.be
    Je suis content d’être heureux

Re: Voor de oudere ratten onder ons ...

Oei, ik val hier met mijn 17jarige leeftijd precies uit de boot ?

Ik heb de dvd van Pompei, dat stukje van ARTE zal daar uit komen, niet ?
    www.rock-metal-punk.org

Comment

Oude ratten?
      Pink Floyd is alive! Goede muziek is tijdloos.
      Kheb dan wel niet de échte vinyl, van hun cd's heb ik wel 'n stapeltje liggen...

Groetjes,
      Palladio

ps: oh ja, ook ik maar 19
      You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Deadangel Bekijk bericht
        Oei, ik val hier met mijn 17jarige leeftijd precies uit de boot ?

Ik heb de dvd van Pompei, dat stukje van ARTE zal daar uit komen, niet ?
        Doet plezier dat ik als oude rat met jongeren kan meegenieten met den ouwe stempel.
        Toen ik in 1971 (ik vermoed dat ge nog niet in de bloemkolen zat) op school kwam met "Dark side of the moon" zag ik direct zwart. Ik kon ophoepelen ... En jawel, wel op vinyl ...
        Ik kan dat optreden alleen maar aanraden. Als je de ogen sluit klinkt het even reeël als ware het Pink Floyd zelf. Trouwens de groep 'The Australian Pink Floyd' wordt evenzeer door Pink Floyd geprezen.
        yes, vanavond genieten ...

Comment

Ik heb roger waters live gezien ( 24 april 2007) in het sportpaleis ..
          'n half jaartje later the symphonic echoes of pink floyd .. Die vond ik wat minder hoor ..

Ik heb àlle cd's, en ik heb "The Wall" wél in vinyl!
          ( het is mijn lievelingsalbum, vandaar )
          www.rock-metal-punk.org

Comment

Ik heb roger waters live gezien ( 24 april 2007) in het sportpaleis...
            Eeuwige spijt dat ik daar ni was
            Ik kon nogtans gaan, zelfs gratis!
            Maar als ge verliefd zijt doet ge domme dingen, zoals me u lief naar den opera gaan.
            Stoeme kl00t!
            You're not supposed to look at the photograph, you’re supposed to look through it. It's a window. (J. Szarkowski)

Comment

Kan ik u troosten moest 'k liegen en zeggen dat het totààl geen straffe show was ?
              www.rock-metal-punk.org

Comment

Kan ik u troosten moest 'k liegen en zeggen dat het totààl geen straffe show was ?
                Troosten....
                Veel "lawaai" heb ik gehoord via de beelden op TV
                Ubi bene, ibi patria.
                BD0388BE
                Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
                  Troosten....
                  Veel "lawaai" heb ik gehoord via de beelden op TV
                  Voila se Palladio!
                  & Theokus ziet er een kenner uit, dus wat hij zegt zal zéker kloppen!
                  www.rock-metal-punk.org

Comment

De afwezigen vanavond zullen weer eens te meer ongelijk krijgen.
                    Den deze vertrekt binnen een half uurke om naar dat optreden te gaan.

Comment

Voila se Palladio!
                      Een pak van mijn hart!

Tegen middernacht geraak ik nimeer in Lokeren. Maar morgen staat den TV hier wel op ARTE.
                      Amuseert u en vergeet niet te ademen om de paar maten muziek!

Comment

Voila se Palladio!
                        Tja voor mij mag het "soul" zijn.
                        Muziek met een ziel en een thema in de melodie.
                        Gedurende mijn "intensieve" loopbaan van zes jaren maar nà mijn "uren"
                        heb ik als dj niks anders gedraaid of willen draaien...
                        (Motown-Woodstock enz. enz.)
                        Ubi bene, ibi patria.
                        BD0388BE
                        Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                          De afwezigen vanavond zullen weer eens te meer ongelijk krijgen.
                          Den deze vertrekt binnen een half uurke om naar dat optreden te gaan.
                          Héhé, grappig, wij zijn naar huis gereden na status quo! (sfeermateriaal op mijn blogje)
                          's anderendaags werken hé, om 5u30 weer uit de veren. 'k had anders wel graag gebleven!
                          Een volgende keer dan maar...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door yowan-kenobi Bekijk bericht
                            Héhé, grappig, wij zijn naar huis gereden na status quo! (sfeermateriaal op mijn blogje)
                            's anderendaags werken hé, om 5u30 weer uit de veren. 'k had anders wel graag gebleven!
                            Een volgende keer dan maar...
                            Ja, ik was thuis tegen 4U30 ongeveer, heb dan maar de koffie gezet en een half uurke vroeger opgestaan ipv 5 uur.
                            Wat vertraging met stroompannes die er bij S.Q. geweest zijn en de serieuze heropbouw van de instrumenten op het podium.
                            Ik moet wel zeggen dat ik meer genoten heb in KBC dan in Lokeren. Ambiance wel, maar wel een ander soort. KBC waren allen echte freaks en het was muisstil tijdens het optreden. Lokerense feesten is zoals het woord zegt, feesten.
                            Maar toch een goede nacht gehad.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door purlut Bekijk bericht
                              Doet plezier dat ik als oude rat met jongeren kan meegenieten met den ouwe stempel.
                              Toen ik in 1971 (ik vermoed dat ge nog niet in de bloemkolen zat) op school kwam met "Dark side of the moon" zag ik direct zwart. Ik kon ophoepelen ... En jawel, wel op vinyl ...
                              Ik kan dat optreden alleen maar aanraden. Als je de ogen sluit klinkt het even reeël als ware het Pink Floyd zelf. Trouwens de groep 'The Australian Pink Floyd' wordt evenzeer door Pink Floyd geprezen.
                              yes, vanavond genieten ...
                              'k wil niet moeilijk doen, maar 'k dacht dat het 1973 was
                              """Hoe verder een samenleving van de waarheid afdrijft, hoe meer ze de mensen die haar spreken zal verachten"""
                              George Orwell

Comment

Working...
                              X