Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kogel is door de kerk: Nokia N95 8GB...wie...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Kogel is door de kerk: Nokia N95 8GB...wie...

    ... heeft er ook eentje ?
    En kan me er alvast iets over vertellen ?

    Ik heb dagenlang reviews gelezen en verschillende gsms/pdas gaan testen, maar de perfecte is nog niet gemaakt.

    De N95 8GB kwam uiteindelijk het dichtst in de buurt. Ben benieuwd. ( Hij is nog niet geleverd - nog effe wachten )
    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
    Si non, on devient bonbon
    Et les gens nous mangent !"

  • #2
    Re: Kogel is door de kerk: Nokia N95 8GB...wie...

    Zo'n oud model jong Wanneer is die uitgekomen eind 2006 ? Dat is een eeuwigheid voor een gsm. Als dan toch antiek aan het verzamelen bent, 'k heb hier nog een 2110 liggen, voor een prijske
    To make your dreams come true, wake up

    Comment


    • #3
      Re: Kogel is door de kerk: Nokia N95 8GB...wie...

      Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri
      ... heeft er ook eentje ?
      En kan me er alvast iets over vertellen ?

      Ik heb dagenlang reviews gelezen en verschillende gsms/pdas gaan testen, maar de perfecte is nog niet gemaakt.

      De N95 8GB kwam uiteindelijk het dichtst in de buurt. Ben benieuwd. ( Hij is nog niet geleverd - nog effe wachten )
      Ik heb deze weg gedaan voor een iphone en heb er nog geen seconde spijt van gehad ...

      EDIT : ik had de 'gewone' N95, maar buiten de kleur en het vaste geheugen van de 8G is er weinig of geen noemenswaardig verschil.
      Last edited by Wimpy; 2 augustus 2008, 13:11.

      Comment


      • #4
        Re: Kogel is door de kerk: Nokia N95 8GB...wie...

        Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
        Ik heb deze weg gedaan voor een iphone en heb er nog geen seconde spijt van gehad ...

        EDIT : ik had de 'gewone' N95, maar buiten de kleur en het vaste geheugen van de 8G is er weinig of geen noemenswaardig verschil.
        eehm, groter scherm, stevige bescherming van het scherm, betere batterij, meer RAM geheugen

        toch wel meer dan genoeg verschil hoor
        5DmkIII en wat glas

        Comment


        • #5
          Re: Kogel is door de kerk: Nokia N95 8GB...wie...

          Hopla daar gaan we weer.
          Effe duidelijk stellen: ik wil geen Iphone, zelfs niet gratis !

          @ Jdm: Als je de reviews en vooral de forums leest ( ervaringen van echte gebruikers) dan heeft haast elke nieuwe gsm mankementen.

          De N95 8GB daar zijn ondertussen de kinderziektes al uit.

          De mooiste twee van dit moment zijn imho de T Touch Diamond en de Samsung Soul 900; maar deze laaatste heeft een pak minder features.
          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
          Si non, on devient bonbon
          Et les gens nous mangent !"

          Comment


          • #6
            Re: Kogel is door de kerk: Nokia N95 8GB...wie...

            Oorspronkelijk geplaatst door Matthias Bekijk bericht
            eehm, groter scherm, stevige bescherming van het scherm, betere batterij, meer RAM geheugen

            toch wel meer dan genoeg verschil hoor
            Wel het belangrijkste, de 'features' is er geen verschil tussen de 2 'N95' toestellen, ik gebruikte de N95 enkel om te bellen en mijn gmail af en toe te raadplegen en daar is hij wat duur voor, dat kan je met een veel goedkoper toestel ook.

            Comment


            • #7
              Re: Kogel is door de kerk: Nokia N95 8GB...wie...

              Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
              Wel het belangrijkste, de 'features' is er geen verschil tussen de 2 'N95' toestellen, ik gebruikte de N95 enkel om te bellen en mijn gmail af en toe te raadplegen en daar is hij wat duur voor, dat kan je met een veel goedkoper toestel ook.
              En die gps, dat zou dezelfde zijn als die op mijn 6110 navigator, en daar ben ik toch vreselijk content van . Ik hoop dat er een dergelijke gps naar de I-phone komt
              To make your dreams come true, wake up

              Comment


              • #8
                Re: Kogel is door de kerk: Nokia N95 8GB...wie...

                Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                En die gps, dat zou dezelfde zijn als die op mijn 6110 navigator, en daar ben ik toch vreselijk content van . Ik hoop dat er een dergelijke gps naar de I-phone komt

                Ja, die GPS (ik had er Garmin opstaan) werkt goed, maar kost € 199, en ik heb al GPS in mijn wagen ...

                Comment


                • #9
                  Re: Kogel is door de kerk: Nokia N95 8GB...wie...

                  Oorspronkelijk geplaatst door Wimpy Bekijk bericht
                  Ja, die GPS (ik had er Garmin opstaan) werkt goed, maar kost € 199, en ik heb al GPS in mijn wagen ...
                  Die zit daar niet standaard op bij de n95
                  To make your dreams come true, wake up

                  Comment


                  • #10
                    Re: Kogel is door de kerk: Nokia N95 8GB...wie...

                    Oorspronkelijk geplaatst door jdm Bekijk bericht
                    Die zit daar niet standaard op bij de n95
                    Neen, maar diene kom ik dan wel in chitchat vragen

                    En tegen dat ik de N95 moe ben zal ze wel een Iphone met GPS én een redelijke camera uitkomen.

                    En dan wil ik natuurlijk wel een aai-foon !
                    ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                    Si non, on devient bonbon
                    Et les gens nous mangent !"

                    Comment


                    • #11
                      Re: Kogel is door de kerk: Nokia N95 8GB...wie...

                      Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht
                      Neen, maar diene kom ik dan wel in chitchat vragen

                      En tegen dat ik de N95 moe ben zal ze wel een Iphone met GPS én een redelijke camera uitkomen.

                      En dan wil ik natuurlijk wel een aai-foon !
                      De camera vd N95 is goed voor een GSM, maar in de praktijk ook zeer weinig gebruikt ...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Kogel is door de kerk: Nokia N95 8GB...wie...

                        Oorspronkelijk geplaatst door Alfa Centauri Bekijk bericht

                        En tegen dat ik de N95 moe ben zal ze wel een Iphone met GPS én een redelijke camera uitkomen.
                        :
                        Niks verkeerd over die camera in die I-phone




                        Ben ik serieus tevreden over.

                        Dit is een voobeeld van een foto uit mijn nokia




                        Die nokia heeft wel een flits, maar toch die in de I-phone bevalt me beter
                        To make your dreams come true, wake up

                        Comment


                        • #13
                          Re: Kogel is door de kerk: Nokia N95 8GB...wie...

                          Geen slechte foto, maar hyij is ook niet groot hé.

                          Ik vind dat een huidige gsm-foto minstens op een 15 inch laptopscherm beeldvullend van goede kwaliteit zou moeten kunnen zijn.

                          PS: Diene kleine ziet die Trappist wel zitten, mijn gedacht !
                          ”Dans la vie Il faut être bon - Mais pas deux fois
                          Si non, on devient bonbon
                          Et les gens nous mangent !"

                          Comment


                          • #14
                            Re: Kogel is door de kerk: Nokia N95 8GB...wie...

                            Sorry verkeerd gesaved . Ik heb in aperture 2 presets bd en bd recht voor als een foto langs de lange zijde moet staan... en 'k had hem met de verkeerde preset gesaved.... daarom, dat hij zo klein overkomt.

                            Deze voldoet normaal goed genoeg om aan de spec's van bd te voldoen. Ok, ja geen dof e.d. maar soit op de momenten dat je die gsm gebruikt heb je meestal geen tijd om een andere camera te gaan zoeken

                            To make your dreams come true, wake up

                            Comment


                            • #15
                              Re: Kogel is door de kerk: Nokia N95 8GB...wie...

                              Bestaan er eigenlijk GSM toestellen met ingebouwde WIFI? Op PDA's zit dat bijna overal maar ik kan me niet herinneren dat er een GSM bestaat met zo'n functie, meestal gebeurt de internet connectie via een andere weg.
                              There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
                              A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
                              Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

                              Comment

                              Working...
                              X