Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Staat deze ergens in België of omstreken?
Lijkt me een leuke.
Ik kan wel genieten van een toffe coaster.
Op dat gebied zou ik wel willen dat de kids al wat groter waren, want verder dan Plopsaland komen we voorlopig niet...
Staat deze ergens in België of omstreken?
Lijkt me een leuke.
Ik kan wel genieten van een toffe coaster.
Op dat gebied zou ik wel willen dat de kids al wat groter waren, want verder dan Plopsaland komen we voorlopig niet...
btw als je naar bobbejaan land gaat zou ik de speedy bob vermijden ...imo
tis zeer zwaar voor je rug en erg ruw ...tis net als of je over vluchtheuvel rijdt tegen 100km/u...
tis wel ne kick, maar zeer zwaar voor ruglijders ...dit trekt veel op karretjes van de flinstones, zonder vering dus...
genoeg om de rest van je dag om zeep te helpen...
Ik heb Bobbejaanland altijd een leuk pretpark gevonden, maar ben er al meer dan 10 jaar niet meer geweest.
Het is altijd spijtig dat ze oudere attracties laten verdwijnen... Vroeger had je de Looping en de Phyton (dezelfde als in de Efteling), maar de laatste keer dat we daar waren - 10 jaar geleden dus - was een van die twee weg!
Bobbejaanland is hier maar iets van een 60 km vandaan... we zouden toch nog eens moeten gaan, maar ik denk dat de kindjes (bijna 4 en bijna 2) er niet zo veel aan hebben...
Ik ben er twee weken geleden in geweest , samen met mijn 9 jarige dochter
, die de eerste keer in een attractie zat die over de kop ging .
Ik vindt hem niet slecht , maar ik vindt de vampire in walibi ook niet slecht.
En voor de geintereseerden onder jullie , mijn dochter vond het schitterend.
Groeten ,
Enkele jaren geleden, toen ik hier voor het eerst in ging, maakte ik kennis met het begrip 'flauwvallen'. Ik was iemand die graag in attracties kroop en liefst zo ruw mogelijk, maar na dit voorvalletje de schrik te pakken gekregen.
Ik was in het dagelijkse leven nog nooit flauwgevallen, maar in de loodrechte afdaling in dit karretje wist ik wat het was. In de afdaling werd alles zwart voor mijn ogen en heb de hele rit niet bewust meegemaakt. Geen goede ervaring dus waardoor ik hier niet meer in kruip...
Comment