Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Map niet te deleten !!!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #61
    Re: Map niet te deleten !!!

    Heb op die site aan 't lezen geweest en dat ziet er hééél intressant uit.Momenteel heb ik wel geen problemen meer maar 'k ga wel eens een diepe scan doorvoeren met aanbevolen progjes.Heb deze sitealvast bij m'n favorieten geplaatst.Toch heel erg bedankt !!!
    Voor velen mss toch eens de moeite om die site eens een bezoekje te brengen.
    'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

    Comment


    • #62
      Re: Map niet te deleten !!!

      Is het mogelijk dat je een programma geinstalleerd hebt dat thumbnails van .NEF files in Windows Explorer toont? De RAW plug-in van Microsoft zelf, bvb?

      Het is vrij technisch, maar het kan gaan om een programma dat door Windows Explorer gevraagd wordt om een thumbnail aan te maken voor een bestand met de extensie ".NEF", maar als er een bug zit in dit "programma" (in feite een functie ergens in een DLL) dan lijkt het alsof Windows Explorer dat bestand vasthoudt.

      Ik denk niet dat Autoruns zulke "plug-ins" aantoont. Misschien dat een geinstalleerd programma als "Capture NX" zoiets doet? Maar dat weet ik niet, want ik ken Capture NX niet. Dit programma kan het ook zijn, maar dat heeft bij mij nog nooit voor zo'n probleem gezorgd.

      Dave
      pixelpusher

      Comment

      Working...
      X