Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TN mobile

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• TN mobile

wie is er nog bij aangesloten en heeft Tel. nummer weergave...?
    er wordt blijkbaar aan het probleem gewerkt, maar het duurt toch erg lang vind ik...
    bij iedere oproep krijg ik dus geen tel nummer of bijbehorende naam...
    (en ik spreek over twee aansluitingen)
    bij 1 toestel heeft het even gewerkt, na dat ik gebeld had, want het stond niet actief
    bij de 2 kaart heeft het nog niet gewerkt en het werkt ook niet meer bij het 1ste toestel....

ben nog maar pas omgeschakeld en het begint me nu al te jeuken voor af te bollen....wat 'n geklooi....

Re: TN mobile

TN mobile is gewoon Mobistar ... alleen de facturatie en configuratie loopt via Telenet.
    Ben je zeker dat diegene die u belt geen geheim nummer heeft of zijn nummer niet verstopt heeft?
    Canon EOS Digital
    BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
      TN mobile is gewoon Mobistar ... alleen de facturatie en configuratie loopt via Telenet.
      Ben je zeker dat diegene die u belt geen geheim nummer heeft of zijn nummer niet verstopt heeft?
      ik kan hier naar mijn eigen bellen met 3 GSM toestellen en 1 vast toestel voor te testen en het werkt gewoon niet...
      al wat je krijgt is 1 oproep gemist "geen telefoonnummer"

trouwens, ze geven het zelfs toe bij de helpdesk dat er soms problemen kunnen zijn...maar bij m'n vrouw werkte het eerst wel en deze week ook niet meer....

alleen de facturatie zou ik niet durven beweren, want er zijn opties die je niet kan afzetten bij TN en wel bij Mobistar (voicemail bv)
      die zet TN alleen af als je pro abbo neemt en nu jij...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door w00ha Bekijk bericht
        alleen de facturatie zou ik niet durven beweren, want er zijn opties die je niet kan afzetten bij TN en wel bij Mobistar (voicemail bv)
        die zet TN alleen af als je pro abbo neemt en nu jij...
        Dat er een verschil zit is ook logisch ... ze bieden verschillende diensten aan met verschillende prijzen.
        Het is niet omdat ze het niet willen doen dat het daarom technisch niet mogelijk is.
        Canon EOS Digital
        BD0479BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
          Het is niet omdat ze het niet willen doen dat het daarom technisch niet mogelijk is.
          ik beweer toch hetzelfde...
          ik weet dat het voor hun 'n kleinigheid is, maar verrekken 't en daarvoor ga ik niet meer betalen...
          voice mail permanent uitzetten is het eerste wat ik normaal doe, maar alleen bij TN mobile kan je de voicemail niet uitzetten, bij alle andere netwerken prox, mobistar, base en simyo is dat geen probleem...

daar kom je dan, gelijk bij mij, telaat achter ...maar dat heb ik via omwegen kunnen omzeilen...
          die nummerversturing is veel ambetanter en dat is weeral het bewijs dat het jaren duurt vooralleer TN hun eigen producten kennen....maar waren ze al niet van 2006 bezig...?

http://forum.belgiumdigital.com/f16/...et-120487.html

Comment

eindelijk terug bij mijn vorige provider...
            (die nummerweergave heeft dus tot gisteren niet gewerkt...moet nogal 'n zwaar probleem zijn... )

het overzetten van de nummers naar mijn oude provider was ook voor grijs haren van te krijgen...
            het heeft 1 week geduurd vooralleer TN dat nummer vrijgaf omdat er bij een abbo 'n klantennummer aan vasthing...maar,
            TN helpdesk/medewerker niet wist welk nummer ik bedoelde...
            en mobistar geeft je dat nummer niet, toen ik vroeg waarom " ja Mr, dat kan misschien niet het juiste zijn...", TN gebruikt dus 'n ander nummer...
            terug naar TN helpdesk/andere medewerker....."aa-jaa, die nummer, die moeten we even opzoeken, maar die zit bij de systeem beheerder...
            TN ging mij dus terugbellen volgende dag...wat dacht je...noppes dus

dag erna krijg ik van prox twee sms'kes met aanvraag van mijn TN simkaartnummers voor de overzetting...
            ik dacht tiens, er komt toch wat schot in de zaak, zelfs zonder klantennummer...
            en dan eindelijk gisterenavond, na nog eens 3 dagen geschiedde het wonder....of schoot er iemand wakker bij TN...

bottom line: er zijn relatief weinig reacties op mijn tread gekomen ... dat kan misschien omdat er geen TN mobile gebruikers zitten....
            maar goed ook dan, voor diegene die het moest overwegen, want ik zou 2 keer nadenken om naar TN over te stappen...

de 3 grote nadelen:
            - je moet goed zoeken waar 't staat dat je je nummer kan verliezen wanneer je 3 maanden niet belt of sms't...vind ik toch niet logisch voor 'n abonnement...
            ik zag dat hier ergens op dit forum staan, maar dat is al 2 jaar oud...dus ben ik beginnen te zoeken op de TN site
            hier staat alles op 'n rij, behalve die voorwaarde...meer moest ik niet weten dacht ik:

waar staat het dan wel....
            links bij praktische informatie moet je al goed doorklikken > vragen>telefonie>mobile telefonie>vragen>vraag5>eureka !

- je kan de voicemail niet permanent laten uitzetten, wel als je 'n pro abo neemt (20 euro/mnd)
            ik heb 'n hekel aan voicemail...als je iemand niet kan bereiken stuur dan 'n sms...of stuur 'n brief met de post
            op den duur ben je niet meer aan't bellen met de persoon, maar krijg je het verschijnsel dat voicemailboxen onderling converseren...

- en het laatste is het probleem van de nummerweergave, wat zeer vervelend is...je ziet niet wie er gebeld heeft en anderen zien jou nummer ook niet...
            als antwoord krijg je dan "ja Mr, er word aan gewerkt...bij sommige gaat het en bij andere blijkbaar niet..."

Comment

- en het laatste is het probleem van de nummerweergave, wat zeer vervelend is...je ziet niet wie er gebeld heeft en anderen zien jou nummer ook niet...
              als antwoord krijg je dan "ja Mr, er word aan gewerkt...bij sommige gaat het en bij andere blijkbaar niet..."
              Is dat nu zóóóó belangrijk ? Ikzelf stuur mijn GSM nummer niet mee en ik krijg regelmatig Proximus en andere bellers die ook hun nummer niet meesturen.
              Soms is het wel handig (als je natuurlijk al die nummers van buiten kent).
              Bij mijn vaste lijn wordt het nummer wel meegestuurd.
              Nu ja, de GSM's hier (3 stuks) worden enkel gebruikt als er geen vaste lijn in de buurt is.
              BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
              Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ik was juist aan het overwegen om over te stappen van Base naar TN mobile...
                (een mooi alles in 1 pakket op 1 factuur)

Zou je deze problemen ook hebben indien je rechtstreeks naar Mobistar overstapt ?

Heb momenteel een 7-jaar-oud Base-abbo van 15 Euro in de maand, maar 'k gebruik dat bedrag bijna nooit helemaal op...

Langs de andere kant is wel mijn voicemail ook uitgeschakeld, wat ik ook een vereiste vind...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                  Is dat nu zóóóó belangrijk ?
                  Ja, voor mij is dat belangrijk....
                  maar ik respecteer ook andermans mening.
                  als mij iemand belt zonder nummer, neem ik niet op .. dat is mijn gedag
                  je ziet dus enkel oproep gemist, maar je weet niet wie er gebeld heeft...verre van praktisch imo

het is trouwens 'n dienst die standaard hoort te werken en dat is my point...en niet of het belangrijk is.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht

Zou je deze problemen ook hebben indien je rechtstreeks naar Mobistar overstapt ?

Heb momenteel een 7-jaar-oud Base-abbo van 15 Euro in de maand, maar 'k gebruik dat bedrag bijna nooit helemaal op...

Langs de andere kant is wel mijn voicemail ook uitgeschakeld, wat ik ook een vereiste vind...
                    tja ik wou eerst ook overschakelen naar tempo comfort, omdat daar de geldigheidsduur 24 maand zou zijn...
                    in de winkel zeiden ze me wel dat je ook zeker om bepaalde tijd moest bellen, anders werd je sim ook gelocked + je belkedriet weg...
                    dan moest ik nog 8 euro betalen voor het kaartje, waarvan 5 euro belkrediet...
                    als je meer dan 25 euro herlaad bel je goedkoop 0.25 anders 0.29 (dacht ik)

bij proximus was de kaart gratis en heb ik 2X15 euro herlaadwaarde bijgenomen.
                    omwille van 'n actie, tot einde dit jaar verdubbelt de belwaarde....ik had dus 2X 30 euro krediet...
                    leek voor mij de meest geschikte oplossing....krijg ik op 'n jaar niet opgebeld...
                    ik moet gewoon berijkbaar zijn omwille van interventie noodgeval en bepaalde banken werken ook met sms codes...nummerbehoud was dus evident
                    de kostprijs/gesprek was niet zo belangrijk en ik zat al bij proximus toen mobistar nog niet bestond...ik had hier vroeger 2 abo's van 1100 a 1200 bef/maand...
                    toen kwam mobistar en gingen de prijzen bijna naar de helft voor 'n abo...
                    gevolgd door pay&go en daar ben ik nu terug bij...ik weet waarvan ik kwam.

"soms kan je beter blijven waar je bent"...in mijn geval klopte dat wel

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door scalll Bekijk bericht

Kijk dan toch maar eens naar het "wit product" van Base: www.simyo.be.
                      Geen abonnement en alles via internet, maar zàààààlig: geen wirwar van ondoorzichtige abonnementsformules, nee, slecht één enkel (interessant) tarief. Je koopt 10 euro beltegoed en dat kan je zes maanden gebruiken. Zelfs ik krijg dat binnen die periode opgebruikt.
                      Voor mij is Proximus de duurste en Mobistar hopeloos ingewikkeld met hun zondvloed aan tarieven.
                      TN mobile is ook vrij interessant, maar bij Simyo bel ja naar vaste lijnen voor....... 5 cent per minuut.
                      Dit alles natuurlijk enkel voor mensen die hun GSM en verbruik zelf moeten betalen.
                      Last edited by nete; 1 augustus 2008, 14:54.
                      BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                      Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

"soms kan je beter blijven waar je bent"...in mijn geval klopte dat wel
                        Awel dat doe ik dus al 7 jaar

Thanx Nete , 'k ga die site eens deftig uitpluizen...
                        Het enige wat ik met mijn gsm doe is bellen & sms'en, dus het is mss wel iets voor mij...
                        Last edited by scalll; 1 augustus 2008, 19:06.

Comment

wij hebben bij mobistar nu het homepack dat is vaste lijn en gsm belt gratis onderling en wordt gefactureerd op de zelfde factuur normaal

is wel enkel mogelijk op een belgacom lijn

groetne olivier

voor info

makinglifecheaper@live.be

Comment

Working...
                          X