Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
20 tot 25€ vindt ik persoonlijk toch wat veel voor een kaartje.
wij gaan altijd met het hele gezin naar de voetbal kijken(hebben een abb op krc genk)dus als we met ons 4 gaan zijn we al 100€ kwijt aan inkom.dan nog iets eten en drinken,neen laat maar.ben benieuw hoeveel volk (betalend) er zal zijn.ik schat tussen de 8000 en de 10000 man.als men nu kaartjes verkocht van rond de 10€ dan zal er zeker meer volk in de tribunes gezeten hebben.maar ja zo slim is de belgische voetbalbond nu eenmaal niet.er zitten daar in brussel alleen maar verstandloze oude mannetjes in het bestuur,net zoals in PC limburg.
www.fotojoel.be
7D,canon 70-200 f2.8,300mm f2.8,10-22,24-105 f4,mono en tripod van velbon,lowepro flipside 400
wij gaan altijd met het hele gezin naar de voetbal kijken(hebben een abb op krc genk)dus als we met ons 4 gaan zijn we al 100€ kwijt aan inkom.dan nog iets eten en drinken,neen laat maar.ben benieuw hoeveel volk (betalend) er zal zijn.ik schat tussen de 8000 en de 10000 man.als men nu kaartjes verkocht van rond de 10€ dan zal er zeker meer volk in de tribunes gezeten hebben.maar ja zo slim is de belgische voetbalbond nu eenmaal niet.er zitten daar in brussel alleen maar verstandloze oude mannetjes in het bestuur,net zoals in PC limburg.
Voetbalbond? BOIC! Denk ik toch...
PS: het is aangenamer om een post mét leestekens en zónder dt fouten te lezen. 'T is maar een suggestie hé...
valt mij erg tegen, denk dat er maar zo,n 2500 zit, maar we gaan beginnen dus tot straks hoor.
grt,bouk.
Comment