Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Welke Plasma/LCD TV

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Welke Plasma/LCD TV

    Ik overweeg om een plasma/lcd tv aan te schaffen. Wie heeft er goede suggesties. Het toestel moet minimaal 47"zijn.
    Ik heb de philips 47pfl9732d gevonden, maar misschien zijn er wel andere, betere, schermen.

  • #2
    Re: Welke Plasma/LCD TV

    Ik heb een Pioneer 42", ze bestaan ook groter en vind het tot nu toe nog steeds één van de allerbeste plasma schermen die er bestaan.
    Nikon D70

    Comment


    • #3
      Re: Welke Plasma/LCD TV

      'k heb hier al ver 4 jaar panasonic staan, nog geen moment beklaagd.

      Die hebben zeker 50 en 60" modellen
      To make your dreams come true, wake up

      Comment


      • #4
        Re: Welke Plasma/LCD TV

        Zou ook voor een Panasonic gaan, heb hier een 42' fullhd staan en zeer tevreden van.

        Pioneer (kuro) is iets/redelijk wat beter (maar veel duurder), gezien deze binnenkort echter de panels van Panasonic gaan gebruiken en deze dus niet meer zelf produceren, zou ik dan toch rechtstreeks voor Panasonic gaan.
        --
        Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

        Comment


        • #5
          Re: Welke Plasma/LCD TV

          hier ook panasonic plasma en zeer tevreden.

          mir
          De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

          Comment


          • #6
            Re: Welke Plasma/LCD TV

            Meeste LCD en Plasma tv's zijn van dezelfde merken. Het maakt niet uit of je een LG, JVC of Panasonic koopt. Binnenkant is toch LG. Zo zijn er ook een hele boel merken die uit Samsung of Matsushi-ta zijn gemaakt.

            Dus laat je niet gek maken door reclames. Je kiest in principe uit 3 merken wanneer je een Plasma koopt. LG, Samsung en Matsushi-ta. Alleen logotjes aan de voorkant kunnen Sony, JVC of Thomson zijn. Meer verschillen ze niet van elkaar.

            Comment


            • #7
              Re: Welke Plasma/LCD TV

              Oorspronkelijk geplaatst door THESIS Bekijk bericht
              Meeste LCD en Plasma tv's zijn van dezelfde merken. Het maakt niet uit of je een LG, JVC of Panasonic koopt. Binnenkant is toch LG. Zo zijn er ook een hele boel merken die uit Samsung of Matsushi-ta zijn gemaakt.

              Dus laat je niet gek maken door reclames. Je kiest in principe uit 3 merken wanneer je een Plasma koopt. LG, Samsung en Matsushi-ta. Alleen logotjes aan de voorkant kunnen Sony, JVC of Thomson zijn. Meer verschillen ze niet van elkaar.
              Tv is meer dan een scherm alleen in, er zit ook nog een deel beeldverwerking in en tal van andere zaken.


              Onze oude tv begint nu ook rare kuren te vertonen. Ik zou voor een nieuw model willen gaan, maar neem ik nu best Plasma of LCD? (42").
              ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

              Comment


              • #8
                Re: Welke Plasma/LCD TV

                ben content van mijn 42" Panasonic plasma hd-ready
                vooral de HD-zenders zoals NGC HD en Prime HD zijn knap
                Nikon D700 & D70 | Nikkor AF-S 17-35 2.8 + 50 1.8 + 105 2.8 macro + 18-200 VR II
                Sigma 100-300 F4 EX APO HSM| Nikon SB-800 | Manfrotto 479B | Albums: Fototime| 500px

                Comment


                • #9
                  Re: Welke Plasma/LCD TV

                  Ik ben vandaag deze gaan kopen:


                  Speelt goed hoor!
                  ITers are like mushrooms. We just keep them in the dark and throw sh!t at them. They love it

                  Comment


                  • #10
                    Re: Welke Plasma/LCD TV

                    Proficiat,juiste keuze

                    mir
                    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

                    Comment

                    Working...
                    X