Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

computeronderdelen

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • computeronderdelen

    Ik ben van plan een nieuwe PC voor fotografie zelf te bouwen, en ben er volledig uit welke onderdelen ik ga gebruiken

    Nu zoek ik echter nog een winkel die een voldoende grote voorraad van actuele onderdelen heeft in de regio antwerpen - noorderkempen aan concurrentiele prijzen.

    Kan iemand mij helpen?

    MVG,

  • #2
    Re: computeronderdelen

    ben ook wat pc fanaat... en op voorraad bijna niemand meer....
    heb overlaatst een pci kaart gezocht.. awel na 6 winkels, ???? -> moeten bestellen...
    Want genen enkele had een die, een klein beetje aan mijn verwaching voldeed.
    En eerlijk, de stock doet die mannen dood.
    Eerst was er AGP , dat veranderde van dag op dag.. en ik weet ne winkel die er nog een 6tal liggen heeft, en er 9/10 niet meer van afgeraakt..
    het varandert te snel.
    Hier in mijn dorp is nu voor den 3de keer ne pc winkel failiet gegaan, aan de stock, en de mensen wilden iets .... anders... nieuwer....
    Bijna niet meer te doen. het gewone zal wel iedereen liggen hebben ( externe harde schijf.. enz..., maar om een voorbeeld... ik heb ene gekocht : iomega 120GB voor 107 euro, nog geen half jaar later : 500Gb voor 99 euro, daarstraks : onder de 750 gb hebben we niks meer.. alles begint vanaf nen terrabyte, hebben nog geen meer van onder de 250....
    Wat als ge een syteem hebt dat die terrabyte niet afkan? Iemand met een ouder pc'ke?
    Ik ben daarstraks bij iemand geweest die 1gb geheugen meer wil, heeft nu 1 van pc2700 DDR steken, 1 nieuwe van nu ( DDR2 PC6400/800 1 GB ) kost 20.90 euro, wel die "oude" gaat hem 53.90 euro kosten, omdat de stock van die oude te duur is... ( en dat zal niet lang meer zijn of die kost ook geld, want u is DDR3 uit.. het is niet te volgen..
    Dus iemand met een beetje " nieuwe voorrraad " : ik denk ne nieuwe pc winkel, maar gene bestaande van 4...5 jaar want die heeft zijn lesje al lang geleerd... of bestellen... ( in mijn buurt zitten maar een 6 pc winkels..20km in het rond ).
    Last edited by Guest13; 18 juli 2008, 22:55.

    Comment


    • #3
      Re: computeronderdelen

      Frank,

      Heb je een PM gestuurd van een winkel in sint niklaas.
      Collega's van mij gaan daar steeds en zijn zeer tevreden.
      groetjes
      Eric
      Flickr

      Comment


      • #4
        Re: computeronderdelen

        Forcom in Edegem heeft toch groote stock en is ook meestal mee met de nieuwste spullen tegenover de plaatselijke pc boeren.

        Ik koop eigenlijk bijna nergens anders meer omdat de prijzen hier meestal ook nogeens het laagste liggen.

        Comment


        • #5
          Re: computeronderdelen

          Oorspronkelijk geplaatst door Tjagga Bekijk bericht
          Forcom in Edegem heeft toch groote stock en is ook meestal mee met de nieuwste spullen tegenover de plaatselijke pc boeren.

          Ik koop eigenlijk bijna nergens anders meer omdat de prijzen hier meestal ook nogeens het laagste liggen.
          Zijn inderdaad meestal scherpe prijzen.
          Hier
          Hubert

          Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.

          Comment


          • #6
            Re: computeronderdelen

            natuurlijk zijn er nog winkels met "stock".. natuurlijk wel de courante onderdelen!
            daarbuiten heb je meestal nog stock bij de groothandelaar => levering binnen 3 dagen

            het voordeel van een gewone pc is dat je die kan fine tunen door 1000en verschillende componenten

            het nadeel is dat niet één winkel alles constant in stock kan hebben
            foto als spiegel of als venster?

            Comment


            • #7
              Re: computeronderdelen

              Vroeger stak ik mijn PC zelf ineen, nu koop ik gewoon een afgewerkte van een beter merk. Die zijn ondertussen ook stukken goedkoper geworden en velen bieden toch modellekes aan met zeer recent materiaal.
              Hoogstens moet je een kleinigheid aanpassen.
              Canon EOS Digital
              BD0479BE

              Comment


              • #8
                Re: computeronderdelen

                Pc’s op maat, laptops, gaming gear en meer koop je snel bij ALTERNATE. Volgende werkdag geleverd of binnen 30 minuten af te halen in onze showroom!


                Goede prijzen en degelijke informatie, op de site kan je ook zien of er stock is.

                Katrien

                Comment


                • #9
                  Re: computeronderdelen

                  Bedankt allemaal voor de tips Ik ga de winkels allemaal eens vergelijken. Verder lezen op dit forum had ook nog Tones.be aan het licht gebracht.

                  Oorspronkelijk geplaatst door VerSeg Bekijk bericht
                  Vroeger stak ik mijn PC zelf ineen, nu koop ik gewoon een afgewerkte van een beter merk. Die zijn ondertussen ook stukken goedkoper geworden en velen bieden toch modellekes aan met zeer recent materiaal.
                  Hoogstens moet je een kleinigheid aanpassen.
                  Ik wil echt wel een specifieke PC voor fotobewerking, en ga een redelijk courante maar niet te dure quad intel aanschaffen, maar wel met 8Gb RAM om er 64bit Vista op te draaien. Ook ga ik een WD velociraptor installeren + een 1TB dataschijf, en dit alles in een stille behuizing met een stevige voeding. Een game videokaart heb ik overigens ook al helemaal niet nodig. Dit kan je volgens mij niet bij een merk van afgewerkte PC's vinden. Die laatste PC's komen dan meestal nog met een hoop probeersoftware waar ik echt niks aan heb.

                  Ik wil verder zeker geen raid, want als daar bv het moederbord stukgaat (zoals nu bij mijn 2 jaar oude HP het geval is) kan ik mijn data helemaal vergeten. Versta me hier niet verkeerd, al mijn foto's staan op externe harde schijven, dus die zijn veilig maar mails en nog andere kleine programma's...

                  Comment


                  • #10
                    Re: computeronderdelen

                    www.mpl.be
                    Beter onvolmaakt en echt, dan gemaakt volmaakt

                    Comment


                    • #11
                      Re: computeronderdelen

                      Slimme bedrijfssoftware die meegroeit met uw onderneming. Voor KMO, groothandel, kleinhandel, zelfstandige, buitendienst en boekhoudkantoor.


                      Zitten in noorderkempen met 3 winkels dacht ik.

                      webshop is niet echt up2date, maar hebben wel veel liggen, en goede prijzen, al jaren tevreden klant daar!
                      *** Canon EOS *** Canon Powershot ***
                      visit : http://www.emmab.be/

                      Comment


                      • #12
                        Re: computeronderdelen

                        www.tones.be Mechelen
                        Dat we ze nog lang mogen "trekken".
                        Nikon D4S - SB800 - 17-35 - 28-70 - 70-200VR - 50 1.4

                        Comment


                        • #13
                          Re: computeronderdelen

                          Nog merci voor de bijkomende tips

                          Comment


                          • #14
                            Re: computeronderdelen

                            Ik koop alles via internet en nog nooit problemen gehad!
                            Ik zit op de site van www.azerty.nl!
                            voor een volledige pc heb je maar 24euro vervoerskosten..
                            Bedoel dan wel een volledige pc, helemaal uit elkaar é !
                            Waarom bij Azerty.nl? Het is simpel, ze hebben een prachtig aanbod aan onderdelen, zeer goeie service en niet al te duur.. is bijna 1 van de goedkoopste in de Benelux (als ge kijkt naar al de prijzen int algemeen)
                            Natuurlijk zijn er altijd nog eens winkels waarvan de grafische kaarten goedkoper zijn en dergelijke.. Maar ge moet eens gaan kijken op de site..
                            Mss zou het eens handig zijn te zeggen welke onderdelen ge gaat kopen, mss kunnen wij u helpen met stukken? Ik heb er niet voor geleerd in school, maar ik ken er meer van dan de meeste doordat ik alle dagen bezig ben met upcoming hardware & software.
                            Ikzelf steek Gaming Pcs in elkaar vanaf 450euro tot 3000euro

                            Als ge enige tips nodig hebt, ge moet maar roepen
                            Yannick Desmet 2021
                            yannickdesmet.com

                            Comment


                            • #15
                              Re: computeronderdelen

                              Oorspronkelijk geplaatst door Tjele Bekijk bericht
                              Ik koop alles via internet en nog nooit problemen gehad!
                              Ik zit op de site van www.azerty.nl!
                              voor een volledige pc heb je maar 24euro vervoerskosten..
                              Bedoel dan wel een volledige pc, helemaal uit elkaar é !
                              Waarom bij Azerty.nl? Het is simpel, ze hebben een prachtig aanbod aan onderdelen, zeer goeie service en niet al te duur.. is bijna 1 van de goedkoopste in de Benelux (als ge kijkt naar al de prijzen int algemeen)
                              Natuurlijk zijn er altijd nog eens winkels waarvan de grafische kaarten goedkoper zijn en dergelijke.. Maar ge moet eens gaan kijken op de site..
                              Mss zou het eens handig zijn te zeggen welke onderdelen ge gaat kopen, mss kunnen wij u helpen met stukken? Ik heb er niet voor geleerd in school, maar ik ken er meer van dan de meeste doordat ik alle dagen bezig ben met upcoming hardware & software.
                              Ikzelf steek Gaming Pcs in elkaar vanaf 450euro tot 3000euro

                              Als ge enige tips nodig hebt, ge moet maar roepen
                              Ik zal je PM'en

                              Comment

                              Working...
                              X