Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
Psychisch bedreigen???
Vraag me ook al vaker af in wat voor wereld we leven. We hebben hier allen toch dezelfde onschuldige hobby?
Ik weet niet in welke mate, maar zowiezo bestuur op de hoogte brengen, denk ik. En als het te ver gaat, aangifte?
Een jaar geleden heb ik dat moeten doen (niet met BD te maken).
In elk geval, veel sterkte!
Het gaat toch duidelijk de verkeerde kant op in deze wereld, niet dat ik BD ergens in discrediet wil brengen maar het moet niet gekker worden. Als je nu al op een foto-forum op zulke manier bedreigt gaat worden waar is dan het einde.
Ik hoop en wens wel dat je het op een goede manier opgelost krijgt en ik zal maar niet zeggen wat ik deze anonieme poster van die mail zou toewensen.
Niet alles zo serieus nemen Maarten, dat vuistje was maar een grapke hoor,ben een zeer rustige persoon, dacht dat ge aan de drank zat daar het antwoord op mijn topic niet in de andere thread stond (volgend weekend drank zeker toegelaten tijdens de Gentse feesten , maar dan kom ik samen met u één aan de geneverbar drinken )
Hopelijk beter weer dan 2 jaar geleden, we zaten paëlla te eten op de Vrijdagsmarkt tijdens donder en bliksem
So no hard feelings man, moet ik nu een nieuwe topic posten dat we opnieuw friends zijn
Nu is het al een grapke ?
Blijkbaar een persoonlijkheid met nogal veel hoogtes en laagtes?
Geplaatste topics steeds maar verbeteren in uw voordeel en mensen met ervaring gaan terechtwijzen en veroordelen.
Ik denk dat enige herbronning hier wel aan de orde is.
En ik druk mij dan nog heel voorzichtig uit.
Zag door het bos de bomen niet meer (of omgekeerd), dacht eerst dat hij aan de drank zat, maar soit. Een statief zoeken als beginner was moeilijker dan ik dacht, zoveel soorten, monopod, tripod, verschillen in gewicht, vorm, materialen, balhoofd, 3-wegbalhoofd, en dan die prijzen tot €1000!
Maar uiteindelijk dankzij het ARCHIEF van BD tot een goede beslissing gekomen, stabiel genoeg (belangrijk) en niet duurder als m'n camera
Zag dat u ook reeds actief was in die posts (al van rond 2005 dacht ik)
Ik wijs niemand terecht, ik vraag enkel raad aan de pro-fotografen op deze site.
Thanx 4 the tips Vantje.
Update: na veel te hebben bijgeleerd op BD, en enkele heel goede (en vriendelijke) contacten te hebben bijgewonnen, besluit ik mij (net als CH Photography) terug te trekken uit het BD-forum.
Ik contacteer hen wel als ik nog een vraagje heb.
Reden is dat je als beginner direct afgesnauwd wordt door sommige verankerde leden en er kan nog eens geen grapje vanaf.
Hubert (dubbele postsniffer,opmerkingen off-topic,nieuwe leden ambeteren) is de koning hiervan.
Veel succes verder aan de vriendelijke leden die het wel goed meenden.
Ik heb al m'n nodige materiaal en kennis dankzij BD, nu zal ik me uitvoerig verdiepen in de fotografie.
Hubert (dubbele postsniffer,opmerkingen off-topic,nieuwe leden ambeteren) is de koning hiervan.
Ik ambeteer absoluut geen nieuwe leden maar er zijn er enkele die hun krediet hebben opgebruikt. De meeste zijn nog te vriendelijk geweest.
Informatie uit profielen halen en dan in het eigen profiel zetten in zaken in het belachelijke te trekken.
Plus dat dan ook nog mensen door elkaar haalt.
Zat er geen psycholoog op het forum.
Hier is geld aan te verdienen.
Hubert
Nikon D303 14mm tot 500mm en een pillampke van Nikon en Sigma.
besluit ik mij (net als CH Photography) terug te trekken uit het BD-forum.
Innovator
Blijkt maar weer hoe goed je kan lezen, Hans is namelijk niet weg.
Jij hebt iig mijn krediet opgebruikt net als dat van hub2805.
Ik zou het zelfs gerechtvaardigd vinden mocht jij een permanente ban krijgen.
En dat duurt bij mij heel erg lang eer ik dat openlijk laat blijken.
Zag door het bos de bomen niet meer (of omgekeerd), dacht eerst dat hij aan de drank zat, maar soit. Een statief zoeken als beginner was moeilijker dan ik dacht, zoveel soorten, monopod, tripod, verschillen in gewicht, vorm, materialen, balhoofd, 3-wegbalhoofd, en dan die prijzen tot €1000!
Maar uiteindelijk dankzij het ARCHIEF van BD tot een goede beslissing gekomen, stabiel genoeg (belangrijk) en niet duurder als m'n camera
Zag dat u ook reeds actief was in die posts (al van rond 2005 dacht ik)
Ik wijs niemand terecht, ik vraag enkel raad aan de pro-fotografen op deze site.
Thanx 4 the tips Vantje.
Update: na veel te hebben bijgeleerd op BD, en enkele heel goede (en vriendelijke) contacten te hebben bijgewonnen, besluit ik mij (net als CH Photography) terug te trekken uit het BD-forum.
Ik contacteer hen wel als ik nog een vraagje heb.
Reden is dat je als beginner direct afgesnauwd wordt door sommige verankerde leden en er kan nog eens geen grapje vanaf.
Veel succes verder aan de vriendelijke leden die het wel goed meenden.
Ik heb al m'n nodige materiaal en kennis dankzij BD, nu zal ik me uitvoerig verdiepen in de fotografie.
Greetz,
Innovator
Mijn beste, ten eerste trek ik me niet terug van BD maar stop met modereren wegens andere prioriteiten en ten tweede waarom verschijnt mijn naam in dit topic? Ik ken je niet eens.
Hans
EDIT: Dju, spijtig, hij gaat dit niet meer kunnen lezen, grrr :-)
Comment