Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Einde van de hittegolf

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: Einde van de hittegolf

Vandaag nog niet geregend; wat is er aan de hand?
    Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Hier regent het nu wel, ik hoop dat het snel beter wordt, want ik heb beloofd om een fotoreportage te maken van de stratenloop hier in Rijkevorsel.

Ik heb wel een paar spatwaterdichte lenzen, maar geen spatwaterdichte camerabody (de 1D MKIII is iets te duur voor mij).
      http://barthuysmans.smugmug.com/
      BD0338BE

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht

Ik heb wel een paar spatwaterdichte lenzen, maar geen spatwaterdichte camerabody (de 1D MKIII is iets te duur voor mij).

Plastiekske rond doen, daar zit toch niks in, dat lucht aanzuigt of wegblaast.
        To make your dreams come true, wake up

Comment

De charmante weervrouw Sabine voorspelt tot zo'n 24° graden volgende week.
          Gelukkig koelt het dan wat af op het eind van de week.
          Minder glas dan vroeger, maar beter.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Black B@ndit Bekijk bericht
            Hier regent het nu wel, ik hoop dat het snel beter wordt, want ik heb beloofd om een fotoreportage te maken van de stratenloop hier in Rijkevorsel.

Is de 40D niet bestand tegen een "beetje" nat, Bart? Ik meende begrepen te hebben toch al een stuk beter dan de 350D of de 400D, of vergis ik me?
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.7.1) - iPhone XR (iOS 18.1) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.10)

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
              Is de 40D niet bestand tegen een "beetje" nat, Bart? Ik meende begrepen te hebben toch al een stuk beter dan de 350D of de 400D, of vergis ik me?
              Een beetje nat kan niet zoveel kwaad, maar een stortbui zal toch niet zo goed zijn voor een 20D en 40D (ik ga ze allebei gebruiken, dan moet ik geen lenzen wisselen). Als het niet waait, dan kan ik de paraplu wel gebruiken.
              BD0338BE

Comment

Er is gelukkig geen regen gevallen tijdens de stratenloop, waterdicht materiaal was dus niet nodig.
                BD0338BE

Comment

Working...
                X