Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

geheugenkaart.be betrouwbaar?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: geheugenkaart.be betrouwbaar?

Oorspronkelijk geplaatst door TFB_Senna Bekijk bericht
    Geheugenkaart.Be is dezelfde als topfoto.be?

Want het is hetzelfde adres? Maar op de website zijn de zelfde producten toch anders van prijs? mis ik iets?

mvg.ivan
    Alle bestellingen op Geheugenkaart.be en TopFoto.nu worden direct vanuit Zwitserland verstuurd. De vermelde prijzen op deze sites zijn de eindprijzen er komt enkel beneden de € 250,- nog € 8 verzendkosten bij. Alle overige kosten komen niet ten laste van de koper of besteller maar komen ten laste van de verkoper.

De prijsverschillen die er zijn met de sites zoals TopFoto.be zijn de verschillen in btw, invoerrechten en verwijderingsbijdragen.
    Verzamelaar van digitale Canon en Nikon toestellen en lenzen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Otto Knap Bekijk bericht
      Alle bestellingen op Geheugenkaart.be en TopFoto.nu worden direct vanuit Zwitserland verstuurd. De vermelde prijzen op deze sites zijn de eindprijzen er komt enkel beneden de € 250,- nog € 8 verzendkosten bij. Alle overige kosten komen niet ten laste van de koper of besteller maar komen ten laste van de verkoper.

De prijsverschillen die er zijn met de sites zoals TopFoto.be zijn de verschillen in btw, invoerrechten en verwijderingsbijdragen.
      Ben je daar zeker van ?
      Zwitserland behoort niet tot de Europese Unie ... dus komen er invoerrechten en douane kosten bij. Ik heb een tijdje terug een modelauto uit Zwitserland laten afkomen en netjes invoerrechten en kosten mogen betalen, net zoals bij een zending uit de VS trouwens

Mark
      Fotografie - Tutorials - Schaalmodellen
      Ik doe het met Canon gLas van 24 tot 400mm op FF en enkele lichtpuntjes ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door LamboCars Bekijk bericht
        Ben je daar zeker van ?
        Zwitserland behoort niet tot de Europese Unie ... dus komen er invoerrechten en douane kosten bij. Ik heb een tijdje terug een modelauto uit Zwitserland laten afkomen en netjes invoerrechten en kosten mogen betalen, net zoals bij een zending uit de VS trouwens

Mark
        Mark, je kent de Incoterm toch niet waarmee Otto zijn goederen opstuurt? Meestal is het EXW en dien je zelf alles te betalen, maar naar wat Otto hier zegt, zal het eerder DDP zijn en heb je dus geen problemen/extra kosten.

You don't like my pics? Zero sugar, zero taste...
        [...dwarsliggers houden de sporen recht...]
        Imagening the world with Nikon and Tamron stuff

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door ajuin Bekijk bericht
          Meestal is het EXW maar naar wat Otto hier zegt, zal het eerder DDP zijn
          Mag dat ook in het Nederlands ?
          BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
          Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Tot hiertoe nog geen betere service gekend.
            'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

Comment

ik mag dus zonder zorgen dit bestellen ?

komt maar op 100,5 euro inclusief verzending , zo goedkoop vind ik die nergens hoor.

ik heb hem al besteld , maar ik hoop op een reactie hier voor ik de overschrijving invul.

Is dit effectief de site van OTTO ? want ik had die toch helemaal anders in gedachten.

Comment

Zaterdag nog 2 SD-kaartjes besteld en dinsdag waren ze al geleverd.

BTW: als je op "Welkom op de vernieuwde site van geheugenkaart!" (bovenaan in het midden) klikt, krijg je nog een link naar de oude site te zien.
                Groetjes,
                FilMar, Beeldbrouwer ;-)
                * Pentax K20D * smc Pentax DA 18-55 * Tamron 28-75 F2.8 * smc Pentax DA 55-300 * www.ftkm.be *

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door FilMar Bekijk bericht
                  Zaterdag nog 2 SD-kaartjes besteld en dinsdag waren ze al geleverd.

BTW: als je op "Welkom op de vernieuwde site van geheugenkaart!" (bovenaan in het midden) klikt, krijg je nog een link naar de oude site te zien.
                  bedankt voor het antwoordje , heb dan maar meteen betaald.

Comment

Om even nog een positieve reactie te geven. Eergisteren rond 17u een Lowepro rugzak besteld en een half uurtje geleden is hij geleverd.

Prima service! En prijzen
                    "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                    500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
                      Om even nog een positieve reactie te geven. Eergisteren rond 17u een Lowepro rugzak besteld en een half uurtje geleden is hij geleverd.

Prima service! En prijzen
                      Jullie hebben precies allemaal meer geluk. Ik heb vorige week donderdag de melding gehad dat mijn flitser verstuurd was , we zijn nu 8 dagen verder en nog steeds niet gekregen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Powerlite9 Bekijk bericht
                        Jullie hebben precies allemaal meer geluk. Ik heb vorige week donderdag de melding gehad dat mijn flitser verstuurd was , we zijn nu 8 dagen verder en nog steeds niet gekregen.
                        Heb je ze al een mailtje gestuurd?
                        "Street photography is like a box of chocolates. You never know what you're gonna get." - Thomas Leuthard
                        500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Sancho- Bekijk bericht
                          Heb je ze al een mailtje gestuurd?
                          Ze zijn zonet langsgeweest.

Ik vind da nie erg lang hoor 8 dagen na onvangst betaling , ik vind vooral de aangehaalde 2 dagen vanaf bestelling erg straf. Het duurt al minstens 1 dag eer de overschrijving op hun rekening staat.

In ieder geval , ik opende dit toppic omdat ik het niet helemaal vertrouwde omdat de site 0,0 gelijkenis had met de oude otto site. Maar dit licht wantrouwen is alvast van de baan , en ik heb met 92,5+8 euro voor een speedlite ex 270 een heel goeie zaak gedaan.
                          En net al eventjes getest , hij voldoet heel erg aan mijn eisen. op continu trek ik nu iedere seconde een foto. Ben heel tevreden , en eigenlijk ook gelukkig dat ik niet de 430 ex2 nam.
                          Bedankt aan iedereen voor de reacties

Comment

Ik vind het spijtig dat ze niet te veel Sony materiaal hebben

@Otto: hint?
                            500px

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nete Bekijk bericht
                              Mag dat ook in het Nederlands ?
                              EXW = ex works = de ontvanger betaalt de kost voor transport en douanekosten
                              DDP = Delivery Duty Paid = de verzender betaalt de kost voor transport en douanekosten
                              Als er natuurlijk douanekosten moeten betaalt worden,wat binnen de EU niet nodig is.

Zo'n SDCH kaart werkt dit op mijn D80 eig?

Groetjes
                              Last edited by Lies MX; 15 januari 2010, 19:07.
                              Racing Pics
                              Motorcross ain't nothing without a woman's eye!

Comment

Ik vraag me af waarom bepaalde zaken op topfoto.nu midner kosten dan topfoto.be ?

Terwijl topfoto.nu toch meer kosten enzo zou moeten hebben?
                                500px

Comment

Working...
                                X