Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Macbok/pro/air

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Macbok/pro/air

Ik ben dus op zoek naar een apple laptop, en ik denk dan aan... alle laptops

maar macbook lijkt me niet zo interessant, kleinder scherm, beetje trager, ..(maar toch, het blijft goedkoper )
    de Pro is wel goed, groter scherm.
    de Air lijkt me gewoon praktisch, maar ook niet zo goed.

ga er zowiezo wel 4 gig ram in steken, ik werk graag door, zonder dat de laptop blijft hangen.

indien er aanradingen zijn, vermeld dan ook wel type (zoals jullie weten zijn er verschillende prijsklassen)

een top-laptop hoeft (denk ik) nog niet, maar ik wil toch wel kwaliteit

de laptop moet dus dienen voor fotografie (natuurlijk), en het is verplicht van een mac te hebben (volgens de school)

alvast bedankt.
    No rules. Great shots.
    -

Re: Macbok/pro/air

mja als het een mac moet zijn en hij moet vooruitgaan.. dan heb je de macbook pro nodig... daar zijn 3 modellen in + kan je nog customizen..

Ik denk niet dat er nog velen hier iets extra over kunnen zeggen..
    poof

Comment

Macbook Pro, zonder enige twijfel! Als je het geld hebt voor de 2.5 versie gaan, zoniet 2.4 is meer dan voldoende. Ik werk hier momenteel op en er is niet 1 ding wat ik niet zou kunnen op mijn laptop!!!

Comment

en is uwe laptop dan met 4 gig ram of is dat ook niet nodig?
        want bij apple is das nogal duur, maar ik heb geen idee van hoe lang zoiet duurt op te integreren.
        maar dus eigenlijk zou de "goedkoopste" Pro goed zijn?
        No rules. Great shots.
        -

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GlennVerbraeken Bekijk bericht
          en is uwe laptop dan met 4 gig ram of is dat ook niet nodig?
          want bij apple is das nogal duur, maar ik heb geen idee van hoe lang zoiet duurt op te integreren.
          maar dus eigenlijk zou de "goedkoopste" Pro goed zijn?
          Ik heb idd de 2.4 versie. Ik heb dan zelf ram upgrade gedaan voor 80 euro ( 2 x 2 gig latjes van Corsair ). Werkt prima!!!

Comment

op mijn mbp heb ik zelf maar 2 gig steken.. en kan mijn bestanden tot ongeveer 500mb perfect bewerken..
            poof

Comment

Zeker waar! Maar ik ben student informatica en draai veel OS'en virtueel ... vandaar ...

Comment

Re: Macbook/pro/air

zeker MacBook Pro, studenten kunnen genieten van verminderde prijzen, zie Apple Store of bij Apple dealer

Zou 2G kopen en zelf uitbreiden naar 4G

Comment

is een mat scherm beter?
                  want ik heb op mijn vaste pc een blinkend, en het lijkt beter qua kleuren enzo, maar alles weerspiegeld er wel in...
                  wat denken jullie?
                  No rules. Great shots.
                  -

Comment

mat, zonder twijfel!!!

Comment

mat kan ik alleen maar bijtreden, geen fake contrast voor mij.
                      Macbookpro heeft goeie monitor maar sluit er een cinema display aan en dan werk je
                      Website http://www.kristofpattyn.be

a lotta canonstuff

Comment

Discussie verplaatst van 'Fotobewerking' naar 'Chit chat'.

... en ik sluit me aan bij de voorstanders van een mat scherm; De kleuren zijn weliswaar niet zo gesaturateerd maar het spiegeleffect van een glossy scherm is in veel omgevingen erg storend.
                        Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Working...
                        X