Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

website

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• website

Kan iemand duidelijk uitleggen hoe het komt dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet aanvaard wordt bij belgacom om mijn website te publiceren op het internet.
    BVB: op het adres ftp:// users.skynet.be/
    dan krijg je het volgende kadertje waar je uw usernaam en wachtwoord moet invullen. Hier krijg ik steeds de foutmelding 504.

Graag jullie reactie.

Op voorhand bedankt, Nies

Re: website

gebruik je misschien je browser ipv een ftp programma?
    Mijn foto's
    Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door dionys62123 Bekijk bericht
      Kan iemand duidelijk uitleggen hoe het komt dat mijn gebruikersnaam en wachtwoord niet aanvaard wordt bij belgacom om mijn website te publiceren op het internet.
      BVB: op het adres ftp:// users.skynet.be/
      dan krijg je het volgende kadertje waar je uw usernaam en wachtwoord moet invullen. Hier krijg ik steeds de foutmelding 504.

Graag jullie reactie.

Op voorhand bedankt, Nies
      spatie er tussen?
      Canon EOS 5D + grip | Canon EOS 5DII + grip | 24-70 f2.8 L | 70-200 f2.8 IS USM L | 100-400 f4,5-5,6 L | 100mm f2.8 makro USM | 50mm f1.8 | 85mm f1.2 L | 430EX
      http://www.stevevandegaer.be

Comment

1. misschien moet je "error 504" eens in google pompen ... ik heb zo een flauw vermoeden dat je haarfijn uitgelegd zal worden waar het hapert.

2. heb je bij belgacom/skynet aangegeven dat je een website wil publiceren ? als ik me niet vergis is dat niet standaard geactiveerd.
        Neem eens een kijkje in je gebruikersinstellingen op de belgacom website ...

Comment

ik zelf ben technieker bij bgc (full installs) maar heb zelf ook nog nooit de ftp moeten gebruiken, anders kun je eventueel eerst eens checken op je e-services (op de belgacom site (die onduidelijk is)) of je wel toegang hebt voor ftp/webservices

504 - Invalid Port Address

=> ik zou proberen de firewall uit te zetten en eventueel de PASV (passive mode aan/uit te zetten) en je gebruikt het best een ftp programma ipv je browser

-update-

check dit eens:
          Last edited by zarekk; 9 juli 2008, 19:53. Reden: url vd helldesk site
          Gear: Pentax K20D / 2x Pentax AF360FGZ with Lumiquest Ultrabounce / Pentax DA* 16-50mm f2.8 / Pentax DA* 50-135mm F2.8 / Pentax DA 10-17mm F 3.5-4.5 ED Fisheye / Pentax 50mm F2.8

Comment

via een browser je uploads doen lukt niet bij adsl.. allez bij mij toch nog ni gelukt... Tentijde dat ik dat nog gebruikte deed ik het telkens met een ftp progje..
            poof

Comment

Discussie verplaatst want 'Chit chat' is hiervoor toepasselijker dan 'Fotobewerking'.
              Prepressure.com - mijn Engelstalig webstekje over 'printing museums', 'libraries' & nog zo veel meer

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door simonisme Bekijk bericht
                via een browser je uploads doen lukt niet bij adsl.. allez bij mij toch nog ni gelukt... Tentijde dat ik dat nog gebruikte deed ik het telkens met een ftp progje..
                Total Commander (www.ghisler.com) is daar ook geschikt voor (en kan nog oneindig veel meer).
                BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Filezilla en alle problemen zijn opgelost.

Comment

Working...
                  X