Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Dell Studio Laptop

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Dell Studio Laptop

Mijn zoon van 16 wil na zijn vakantiejob een laptop kopen.

Hij heeft een budget van zo'n 700 € en heeft nu zijn oog laten vallen op een Dell Studio 15,4. Hij wil eigenlijk het '2e' niveau met aparte videokaart.

Zijn doel:
    - internetgebruik
    - office toepassingen
    - af en toe een spelletje maar geen echt zwaar gamegeschut.

Zou dit ding volstaan? Iemand goed ervaringen ermee?

Re: Dell Studio Laptop

Da's een vrij nieuw model en ik vermoed zelfs dat er nog geen uitgeleverd zijn, dus echte ervaringen met dit toestel ga je nog niet vinden, denk ik.

Maar het ziet er veelbelovend uit, en ook een beetje modern qua aansluitingen enzo. En het ziet er nog een mooi design uit ook.

Ik heb wel goede ervaringen met Dell, als zakelijke klant. Andere mensen hebben andere ervaring, dus je moet alles zowat overwegen. Kan je'r zo'n "on site" garantiecontract bij krijgen? Is dat te betalen, zelfs als het maar voor een jaar is? Dan zou ik het nemen. Ik heb er al tweemaal gebruik van moeten maken (met al die toestellen die ik koop...) maar ze zijn vlot en lossen het probleem op.

Als je dan hoort wat mensen die hun laptop in de Aldi of in de Fnac gekocht hebben, moeten meemaken, dan krijg ik kippevel.

Dave
    pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
      Da's een vrij nieuw model en ik vermoed zelfs dat er nog geen uitgeleverd zijn, dus echte ervaringen met dit toestel ga je nog niet vinden, denk ik.

Maar het ziet er veelbelovend uit, en ook een beetje modern qua aansluitingen enzo. En het ziet er nog een mooi design uit ook.

Ik heb wel goede ervaringen met Dell, als zakelijke klant. Andere mensen hebben andere ervaring, dus je moet alles zowat overwegen. Kan je'r zo'n "on site" garantiecontract bij krijgen? Is dat te betalen, zelfs als het maar voor een jaar is? Dan zou ik het nemen. Ik heb er al tweemaal gebruik van moeten maken (met al die toestellen die ik koop...) maar ze zijn vlot en lossen het probleem op.

Als je dan hoort wat mensen die hun laptop in de Aldi of in de Fnac gekocht hebben, moeten meemaken, dan krijg ik kippevel.

Dave
      Tiens, ik hoor niet veel slechte dingen over de Aldi....
      Meestal toch goede service.
      Misschien zijn ze anders aan de Gentsesteenweg
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door theokus Bekijk bericht
        Tiens, ik hoor niet veel slechte dingen over de Aldi....
        Meestal toch goede service.
        Misschien zijn ze anders aan de Gentsesteenweg
        Mja, ik wou niet in detail treden maar een kennis heeft een Acer gekocht, met een probleem, en kon hem opsturen en was hem kwijt voor een paar weken. Daar zit je dan zonder computer.

Over Aldi heb ik zelf nog geen verhalen gehoord. Dat was uit gemakzucht, dat ik die vermeldde.

Dave
        pixelpusher

Comment

Hier hebben we twee Acers laptops omdat we er zo tevreden over zijn. Eén ervan heeft tweemaal een interventie nodig gehad (1 externe voeding en daarna vermoedelijk moederbord). Tweemaal netjes opgelost binnen de week, zelfs dinsdag-vrijdag (via UPS).
          Zoals je al schreef, Dave:
          Andere mensen hebben andere ervaring, dus je moet alles zowat overwegen.

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door nabi Bekijk bericht
            Hier hebben we twee Acers laptops omdat we er zo tevreden over zijn. Eén ervan heeft tweemaal een interventie nodig gehad (1 externe voeding en daarna vermoedelijk moederbord). Tweemaal netjes opgelost binnen de week, zelfs dinsdag-vrijdag (via UPS).
            Zoals je al schreef, Dave:
            Andere mensen hebben andere ervaring, dus je moet alles zowat overwegen.
            Wel ik ben blij dat je toen dat rechstreeks hebt kunnen afhandelen. De persoon waar ik het over heb diende dat via de winkel te doen of zoiets, en 't was slecht afgelopen.

Er zijn hier ook mensen aanwezig met slechte Dell ervaringen, daarom dat ik dit ook aanhaalde.

Dave
            pixelpusher

Comment

Ik hoop hier ervaring te vinden met de laptop zelf, en niet zo specifiek met de service.

Comment

Bumpje.
                Precies nog niet veel mensen die er al ene gekocht hebben.

Iemand betere tips? Acer? HP? Toshiba? (voor 700€)

Comment

Mijn vrouw en ik hebben elk een Toshiba en we zijn er beide reuze tevreden mee.Zij heeft een P200 en ik een P300 model.
                  De on-line service van Toshiba is buitengewoon goed driver updates verlopen vrijwel automatisch en de meegeleverde Toshiba software is ook van uitstekende kwaliteit eenvoudig niet te veel toeters en bellen en werkt feilloos.
                  Prijs kwaliteit zeker eens het bekijken waard.

Groeten
                  Spogy
                  Nikon D5000 A-FS Nikor 1:3.5/5.6 18-55mm G VR, A-FS Nikor 1:4/5.6 55-200mm ED VR.

Comment

Working...
                  X