Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Nieuwe 'Dress to Impress' workshop op 14 december 2024. Informatie en (snel) inschrijven hier.
Ik zou het proberen te vangen ,want ik zou ook willen weten wat het is.
Of eventueel korter te fotograferen.
Ik zie er geen karper in .
Wachtend op de oplossing .
Groeten ,
't zal wel aan de opwarming van de aarde liggen. Vandaag in molsbroek (lokeren) een pelikaan tegengekomen.... Lijkt me ook dat beestje zijn natuurlijke habitat niet
denk ook dat het een karper is hoor.
misschien is deze een 'natuurfoutje' en lijkt hij wat anders?
(kan nog eens gebeuren in de natuur, zie schaap met twee hoofden ofzo)
100% zeker een karper en 100% zeker geen brasem , ik heb genoeg karpers gevangen in m'n leven om zeker te zijn dat dit er eentje is
Die pukkeltjes op hun kop hebben sommige wel een sommige niet, ik zou niet weten wat het is...
Als die vis continue zo boven komt happen is er toch wel wat loos met de zuurstof daar in deze plas da's zeker
1D-X/ 6D /Sigma 50Art/85L/100L IS macro /16-35L IS /24-70LII /70-200F2.8L IS II/180L Macro /300F2.8L IS /500F4L IS /1.4xext /2x ext
Als die vis continue zo boven komt happen is er toch wel wat loos met de zuurstof daar in deze plas da's zeker
Hij was niet aan het happen, hij zwom in het rond met zijn bek continue open op zoek naar voedsel. Volgens mij zuigt een Karper continue en hoor je zo'n slurpend geluid, dat was hier niet het geval.
Maar goed, ik ben geen deskundige dus voor mij kan het bijna alles zijn.
Comment