Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Onze volgende workshop: Street-Fashion - 8 maart 2025, Herentals
Op 22 februari 2025 bezoekt Belgiumdigital enkele iconische locaties in Gent. Meer informatie HIER! Deze stadswandeling is inmiddels VOLGEBOEKT!
Gisterenochtend kwam ik een beest tegen van c.a. 15-20 cm wat ik niet thuis kan brengen. Weet iemand wat dit voor iets is? Het zwom continue met zijn kop boven water en zijn bek wagenwijd open op zoek naar wat eten.
Volgens mij is het een karper, en als ik het goed heb komt de paringstijd voor de karpers eraan (dan zwemmen deze altijd aan de oppervlakte langs de kant, en springen ze zelfs uit het water).
Heb er aan de bourgoyen ook al enkele tekeer zien gaan (en oppervlakkte zwemmen)
initieel dacht ik aan een uitgezette schildpad, maar dit lijkt me onwaarschijnlijk.
Mijn foto's
Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite
Een Karper heb ik natuurlijk wel eens gezien maar dit leek er niet op, hoewel de bek er wel veel van weg had.
Een Grondel is volgens mij een heel stuk kleiner maar qua vorm zou het kunnen.
Ik heb meer foto's, of het er allemaal duidelijker op wordt weet ik niet maar mischien kan iemand er iets mee. Zowel de jpg als cr2 bestanden staan op http://www.kellebel.com/Unknown/
Comment