Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Vraagje voor de iPhoners onder ons

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Vraagje voor de iPhoners onder ons

Right... op mijn iPhone zit zo'n "Invisible Shield" van ZAGG. Front & back.

Ik heb dat gekozen omdat de iPhone dan een iPhone blijft. Anders gezegd; je ziet het design, ipv een of andere dikke plastieken cover errond.

Maar nu merk ik dat die Invisible Shield begint te lossen aan de hoekjes. Een mooi zicht is het niet (meer).

Kortom; ik zou de front cover van die Invisible Shield willen behouden (beter beschermd onder een even dun laagje kan niet), en de achterkant er willen afhalen.

Nu is de vraag; wat raden jullie me aan om de iPhone te beschermen?

Ik zoek dus geen dikke rubberen of plastieken gezever hee. Eerder een dun hoesje in een rekbare stof of zo, dat mijn scherm vooraan vrij houdt. Zo is er bvb het zakje waarin ik hem stop als ik ga lopen (met armband). Maar daar zit een plastieken cover voor.

Het moet iets zijn dat hem beschermd tegen krassen, in mijn zak, of waar ik hem neerleg. Niet iets dat hem beschermd tegen een val of zo.

Merci!
    http://www.theafricabug.com

Re: Vraagje voor de iPhoners onder ons

Ge hebt van die sokken waarje een iphone kunt insteken.

Ofwel volgende link

Volgens hun specs

Features

Resist the toughest scratches
    Crystal clear
    Won't peel up
    Patent pending
    Guaranteed for life
    Pay once, Protect forever

System Requirements
    N/A

Dimensions

Weight

Product weight: 1lbs.
    Shipping weight: 1lbs.

Product Specs

Full Body
    Invisible
    Includes
    Only one Full Body Shield included.

Notes
    APLIPHONE

Compatibility
    iPhone

Warranty
    WLM will credit any unopened and unused item if requested within 14 days of customer receipt. This item can be returned for repair directly to the manufacturer after 14 Days. Manufacturer's contact info. Shieldzone, 801.263.0699. Manufacturer's warranty length is limited lifetime. WLM will handle all other customer issues. Click here for details.

*Click on picture for a better view
    01/25/2008
    Canon Eos 40D, EFS 18-55 IS, EFS 55-250 IS, Lowepro Slingshot 200AW, EX580 II

Comment

Zelf heb'k iets in deze aard:

Mijn foto's
      Canon 500D |8mm fish | 10-22mm | 17-55/2.8 | 35/1.4 | 70-300 DO |Speedlite

Comment

@ Deefke;

Ja maar die socks steken dan weer uw ganse GSM weg.
        En die InvisibleShield is net wat ik heb. "Pay once, protect forever" mu a$$!

@ Rhelsen;

Dat zijn ook veer twee "casings". Ik zoek eigenlijk een cover in doek, zonder front. Of zoiets, snap je?

Da's mijn frustratie; casings met hopen, maar een zakje zonder front...
        http://www.theafricabug.com

Comment

Neem een foto van jouw loskomende shield, en stuur een mailtje naar hun support. Ze geven levenslange garantie dacht ik, dus misschien krijg je zo wel een nieuwe toegestuurd...

K.

Comment

Working...
          X