Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

account probleem

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• account probleem

Hello,

Dit bericht is vooral voor de admins of moderators bedoeld... Ik zit namelijk met een zéér irritant probleem... Ik heb proberen een prive bericht te sturen naar de admins, maar weet niet of dit is aangekomen... Dus probeer ik het maar via de offtopic sectie van het forum...

Ik zou graag deze account waarmee ik deze post maakt verwijderd zien.. Ik denk niet dat ik hem zelf kan deactiveren ofzo... Maar ik zou hem dus graag helemaal verwijderd zien..

Om 1 of andere reden blijft deze als mijn standaard account in mijn browser zitten, na al mijn cookies, cache, ... ect te verwijderen blijft deze account toch als mijn standaard account in mijn browser.. snap het echt niet..

Dus elke keer ik op BD forum kom staat hij op deze account, wat zeer irritant is.

Dus verwijder "dr00per" aub... Alvast bedankt..
    poof

Re: account probleem

Heb je al 'Uitloggen' geprobeerd?

Comment

wil je BD verlaten, dr00per?
      anders, uitloggen, cookies verwijderen en andere "automatisch aanvullen"-functies.

mm
      ∏__|_ ∏__|_
      "no rules, great shots"
      Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Accounts worden in principe niet verwijderd, tenzij je een 'echt' goede reden hebt. Je kan de reden via PM of email versturen.

Sven
        --
        Quidquid latine dictum sit, altum videtur!

Comment

Kijk eens bij de optie " wachtwoorden voor website onthouden". Weet niet hoe het in IE heet, maar het zal ook zo iets zijn. Als je ooit hebt opgegeven dat de browser jet inlognaam moet onthouden zal die dat ook steeds weer doen.

Hoop dat het helpt.
          Groeten,

Albert Jan

Website AJH
          lidnummer: BD0371NL

Comment

Ondertussen is het probleempje van simonisme reeds opgelost door Sven.

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
            anders, uitloggen, cookies verwijderen en andere "automatisch aanvullen"-functies.
            Oorspronkelijk geplaatst door ajh Bekijk bericht
            Kijk eens bij de optie " wachtwoorden voor website onthouden". Weet niet hoe het in IE heet, maar het zal ook zo iets zijn. Als je ooit hebt opgegeven dat de browser jet inlognaam moet onthouden zal die dat ook steeds weer doen.
            Ik kan mm en ajh alleen maar bijtreden, hier zat ook wel de oorzaak van het ongemak. Per toeval had ik vandaag nog iemand aan de lijn met hetzelfde probleem.

Soms lezen mensen niet direct (of begrijpen de gevolgen niet echt) wat de consequentie is van een vinkje aan te vinken. Als je dan op een publieke computer het forum raadpleegd is dat heel vervelend.

mvg,
            Peter

Comment

maar ondertussen lijkt het probleem te zijn opgelost?
              dr00per werd simonisme ...

mm
              ∏__|_ ∏__|_
              "no rules, great shots"
              Book of Fame 2009 - BESTEL HIER

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mm Bekijk bericht
                dr00per werd simonisme ...
                Of liever: dr00per en simonisme zijn samengesmolten tot één simonisme.

p.

Comment

Working...
                X