Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

backup PC

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• backup PC

Wij hebben een nieuwe JVC Everio videocamera. Maar wat we ook proberen,mét of zonder installatie CD, we kunnen de opgenomen beelden niet op PC zetten. Mijn PC reageert op alles,maar wanneer ik een backup of direkt DVD vraag, zegt hij dat er geen Everio aangesloten is op de PC.Nochthans ging het voor onze reis naar Cuba wél.
    Ik ben ten einde raad,want wil een DVD maken met foto's,video , overgangen en muziek met Pinnacle studio
    Heeft iemand een oplossing?
    Ik heb de PC al geformatteerd,de installatie CD erop gezet,er terug af gedaan enz.
    Het lukt niet

backup PC

Wie kan me raad geven bij het maken van een backup van een JVC Everio?
    De PC geeft steeds aan dat er geen digitale kamera aangesloten is. Heb al alles geprobeerd en ik denk nu dat er een instelling in de camera zelf veranderd is,maar welke?

[Mod]

Daar dit een filmcamera betreft verplaatst naar dit forum

Soeki Wan
    Last edited by Soeki Wan; 2 juli 2008, 19:25. Reden: Topic verplaatst

Comment

Re: backup PC

Misschien even melden hoe je deze aansluit op de pc ? Waarschijnlijk via de USB poort. Is deze wel goed geinstalleert .Dit kan je zien in de hardware profielen.
      Last edited by Fabbe; 2 juli 2008, 20:25.

Comment

mijn vriendin heeft er ook zo eentje. GEwoon met USB aansluiten op de PC en camera aanzetten. Je moet wel zeker zijn dat deze USB-ingang werkt, dus probeer met een usb-stick of zo. Er moet ook stroom voorzien zijn voor de camera (of voldoende batterij).
        Dan komt er bij Deze Computer (in verkenner) een icoontje.
        Mijn Website | Canon 5 D II - 5D - 35mm f1.4 - 135mm f2.0 - 24-105mm f4 - 70-200mm f2.8 IS - 580 ex en pijnlijke nek

Comment

Beter eerst eens vermelden welk operating systeem je gebruikt en welk type aansluiting.
          Canon EOS Digital
          BD0479BE

Comment

Working...
          X