Welkom! Ben je al een geregistreerd forumlid, log dan in met de knop Inloggen of registreren uiterst rechts bovenaan je scherm. Is dit je eerste bezoek Om berichten te bekijken selecteer je een forum in het onderstaande overzicht. Om zelf berichten te plaatsen moet je je eerst (gratis) registreren: klik daarom op Registreer.
Wil jij ook de werking van Belgiumdigital ondersteunen? Verleng of start dan je vzw-lidmaatschap en geniet van voordelen bij activiteiten en kortingen bij onze partners.
wij hebben vaak rustig de tijd genomen om enkele serieuze wandelingen te doen... en kan dat alleen maar aanraden!
Dan zie je wat meer dan alleen maar de viewpoints in al die prachtige natuurparken!
ik huurde een auto bij Alamo in gold, alles dus betaald. Moet je nog waarborg betalen bij oppikken van de auto? Zo ja hoeveel en gaat dat direct van je credit card? Anders ben je snel aan je betaal limiet...
ik huurde een auto bij Alamo in gold, alles dus betaald. Moet je nog waarborg betalen bij oppikken van de auto? Zo ja hoeveel en gaat dat direct van je credit card? Anders ben je snel aan je betaal limiet...
Bij mij (ook Alamo Gold) werd nooit iets afgehouden... Geen waarborg te betalen ook
je moet je credit card toch afgeven en ze maken daar toch een doorslag van (hoorde ik) ze zouden dan een deel reserveren dat ze opnemen als er een probleem is. maar dat zou wel al van je betaalreserve gaan... weet niet of het klopt , daarmee vraag ik het hier aan de ervaringsdeskundigen...
Comment