Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Afstudeeronderzoek Universiteit van Tilburg

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Afstudeeronderzoek Universiteit van Tilburg

Beste BD-ers,

Reeds enkele maanden ben ik bezig met mijn afstudeeronderzoek om de master communicatie- en informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg af te ronden. Hiervoor heb ik een experiment ontwikkeld, waar ik nu de data voor ga verzamelen. Uw hulp zou daarbij meer dan welkom zijn. Het gaat om een onderzoek naar gebruikersreviews (van fototoestellen) op internet, dat met een digitale enquête wordt afgenomen.

Hoe ziet het onderzoek eruit?

Wanneer u op deze link klikt: http://www.thesistools.com/review-onderzoek/ krijgt u een inlogscherm te zien. U hoeft daarbij uw e-mailadres niet in te vullen. Een spatie is al voldoende. Als u naar de enquête bent gegaan, krijgt u eerst een instructie te zien. Lees deze goed door. Daarin wordt alles duidelijk uitgelegd. Het invullen van de vragen duurt ongeveer 10 minuten.

Ik heb zeer veel proefpersonen nodig, dus uw deelname zou me erg helpen. Alvast hartelijk bedankt voor uw hulp!

Met vriendelijke groet,

David Peskens

P.S. Ik heb toestemming van de forumleiding gekregen om dit topic hier te openen.

Re: Afstudeeronderzoek Universiteit van Tilburg

Ik wilde je graag helpen maar bij het openen van de website:
    De pagina die je op probeert te vragen bestaat niet (meer).

The page you requested does not exist on this server. This could be due to an outdated hyperlink or a misspelled URL. Of course you can always try to find what you're looking for via the Index of this server.
    http://www.fotohans.eu

Comment

Ik krijg ze wel open. Maar 'k vondt ze niet interessant genoeg om blijven in te vullen. Was er wel aan begonnen, maar het steekt tegen na 2 pagina's.

Bij sommige cursussen stellen ze na het afleggen van het examen ook op dergelijke manier de vraag of de cursus interessant was om te volgen. Maar die mannen die in dergelijke enquete geinteresseerd zijn, zouden er eens iets mogen op vinden om die enquete zelf interessant te houden.

Misschien eens een ideetje voor iemand in de toekomst, hoe maak ik een enquete interessant genoeg, dat de invuller ervan niet in slaap valt.

Sorry, 'k heb geprobeerd maar 'k heb het niet volgehouden
      To make your dreams come true, wake up

Comment

bij deze wens ik je succes met je zoektocht naar vele proefpersonen

ik heb mss wel een kleine tip:

betaal studenten op je campus 8 a 10 euro om deze vragenlijst serieus & met volle goesting in te vullen!

ik vrees dat veel van je data waardeloos gaat zijn wegens vroegtijdige opgave
        foto als spiegel of als venster?

Comment

Voor de mensen die de vragenlijst al hebben ingevuld: hartstikke bedankt!

@Hansel: Er zit een foutje in de link die ik niet gerepareerd krijg. Wanneer je een tweede keer inlogt, zou hij het wel moeten doen.

@jdm: Toch bedankt voor de moeite!

@parakiet: Ik heb de data even nagekeken en er zijn gelukkig niet veel mensen die afgehaakt hebben. Via de universiteit heb ik al een flink aantal studenten die hebben meegewerkt, maar ik heb voor dit onderzoek ook een groot aantal mensen met expertise op het gebied van fotografie nodig, en die zijn er op dit forum natuurlijk genoeg te vinden.

Dus... mensen die me nog willen helpen zijn van harte welkom!

Comment

idd niet echt boeiende vragen. Ingevuld en wens je veel succes.

Comment

Done...
              aan de BD-ers voor mij: het gaat niet om het boeiend zijn van de vragen, TS is bezig met een onderzoek.... ff doorbijten, kost echt maar paar minuutjes

Aan TS: Succes met je onderzoek!
              Ed
              ---------------- Ik doe niet meer mee

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door edjeB Bekijk bericht
                Done...
                aan de BD-ers voor mij: het gaat niet om het boeiend zijn van de vragen, TS is bezig met een onderzoek.... ff doorbijten, kost echt maar paar minuutjes

Aan TS: Succes met je onderzoek!
                Ed
                Done,

Erg veel moeite vraagt die enquête invullen nu ook niet hé.
                Groetjes
                Skitch
                "Perfectie wordt niet bereikt wanneer er niets meer valt toe te voegen, maar wanneer er niets meer valt weg te halen.."
                Antoine de Saint-Exupéry​​

Comment

Working...
                X