Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ipod touch nano classic....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

Re: ipod touch nano classic....

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
    Ik heb sinds kort mijn volledige cd collectie op itunes gezet.Allemaal AAC files in totaal 3038 nummers goed voor 17 Gb.Dus met 60 Gb kom ik wel toe

En wat bedoel je met 22.000 euro kwijt?

mir
    ik denk dat hij bedoelt dat als je die volledig vollaadt met liedjes gedownload op iTunes, dat je dan dat bedrag zal kwijt zijn. 60 Gb --> 22000 nummers à 0,99 Eurocent/stuk = =/- 22000 EUR. Maar dat is dus in theorie hé..
    equipment: camera's, lenses & some imagination

Comment

Als je je CD-collectie bekijkt, kom je ook wel aan een euro per liedje denk ik gemiddeld. Als adapter kan ik de Power2Go serie van Philips aanraden. Da's een adapter die je op zijn beurt weer kan opladen. Je kan je iPod dus opladen aan een adapter die op zichzelf opgeladen is. Dit is goed voor zo'n 30 uur op te laden (niet alleen voor de iPod, ook voor GSM, PSP, Navigatie, ...)
      Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

Comment

Bedankt voor alle tips hier,BD is toch echt handig he
        Vandaag eens om een sennheiser cx300 gereden,amai zo een verschil !!
        Wel niet goedkoop 50 euro,was op internet wel goedkoper te vinden maar dan kan ik hem tijdens mijn vakantie volgende week niet gebruiken.

Zo en nu mijn itunes overzetten.

mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Ik heb nu eens een filmpje op de ipod gezet en werkt ook perfect.Iemand ervaring met het aansluiten op TV?Hoe is de beeldkwaliteit.Zo een av snoer is niet goedkoop dus eerst even luisteren of het de moeite is om aan te schaffen?

mir

Comment

Vandaag eens om een sennheiser cx300 gereden,amai zo een verschil !!

mir
            Geweldig he

Wat die filmpjes betreft hangt alles een beetje af van de resolutie waarin je geencodeerd hebt. Hoewel het schermpje van je iPod maar 320x240 is, kan je toch best alles encoderen in een groter formaat (640x480 minimum) en zien dat de bitrate niet te laag is. geeft niet dat een filmpje 10 of 20 MB is, toch plaats zat. Die nieuwe (classic) heeft geloof ik zelfs component uitgangen. Weet wel niet of daar HD uit komt.
            Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

Comment

Ik had hier nog enkele filmpjes die ik op itunes had staan van mijn apple tv en deze spelen ook perfect af op de ipod.

mir

Comment

Nog een bijkomend vraagje.
                Ik heb hier nog enkele filmpjes staan in mijn itunes bibliotheek.Ik heb deze nu op de ipod gezet en deze spelen perfect af.
                Ik speel met het idee om nu een AV kabel aan te schaffen en die films te bekijken op plasma TV.
                Volgens mij heeft die ipod een resolutie van 640*480.Iemand een idee van de beeldkwaliteit als je je foto's en video's bekijkt op een (plasma)TV ?

Is de aanschaf van zo een av kabeltje de moeite of trekt het beeld op niet veel?

mir

Comment

Nog een bijkomend vraagje.
                  Ik heb hier nog enkele filmpjes staan in mijn itunes bibliotheek.Ik heb deze nu op de ipod gezet en deze spelen perfect af.
                  Ik speel met het idee om nu een AV kabel aan te schaffen en die films te bekijken op plasma TV.
                  Volgens mij heeft die ipod een resolutie van 640*480.Iemand een idee van de beeldkwaliteit als je je foto's en video's bekijkt op een (plasma)TV ?

Is de aanschaf van zo een av kabeltje de moeite of trekt het beeld op niet veel?

mir
                  Let erop dat je de juiste kabel koopt. Meer dan PAL resolutie (576p) ga je'r niet uit halen.

Dave
                  pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                    Let erop dat je de juiste kabel koopt. Meer dan PAL resolutie (576p) ga je'r niet uit halen.

Dave
                    Ik dacht dat de Classic component-uitgang heeft en dat dus high-def wel degelijk mogelijk is.

Comment

ik zou een gewone originele apple av kabel kopen 2e hands,kan ik die op reis bvb op hotelkamer aansluiten niet elke tv heeft component aansluiting.
                      Maar woe eerst even weten of het beeld deftig is op een tv.

mir

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door StevenVW Bekijk bericht
                        Ik dacht dat de Classic component-uitgang heeft en dat dus high-def wel degelijk mogelijk is.
                        't Is niet omdat componentkabels gebruikt worden om (pre-HDCP) HD signalen te transporteren dat de iPod die dan ook daadwerkelijk kan uitsturen.
                        pixelpusher

Comment

Wij zijn een maand geleden op vakantie geweest naar de VS en heb me daar een nieuwe I-Pod touch 32 gig gekocht en vind hem schitterend. Ik zou eigenlijk genen andere willen!

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door HEPBV Bekijk bericht
                            Wij zijn een maand geleden op vakantie geweest naar de VS en heb me daar een nieuwe I-Pod touch 32 gig gekocht en vind hem schitterend. Ik zou eigenlijk genen andere willen!
                            Da's fijn enzo maar de TS heeft zijn keus al gemaakt en ondertussen zijn we over iets anders bezig.

Dave
                            pixelpusher

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door GroovBird Bekijk bericht
                              Da's fijn enzo maar de TS heeft zijn keus al gemaakt en ondertussen zijn we over iets anders bezig.

Dave
                              Dank je voor de reminder. Mijne neus staat er nog aan...

Comment

Is er iets speciaal aan de los verkrijgbare iPod lader? Ik heb thuis enkele van die "USB" stroomblokken maar ik heb de indruk dat die in combinatie met de iPod->USB kabel niet wil opladen.

Maar misschien is het mijn indruk maar...

Dave
                                pixelpusher

Comment

Working...
                                X