Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

ipod touch nano classic....

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• ipod touch nano classic....

Ik wil een mp3 speler om op vakantie wat te kunnen genieten van mijn muziek in mijn strandstoel

Wat koop ik nu het best?

Een nano classic of touch.

Die nano vind ik nogal klein ; de classic en de touch staan me meer aan.Voordeel van de classic is de grotere harde schijf,en voordeel van de touch is dan weer de wifi,maar nadeel dat je minder harde schijf hebt.

Iemand ervaring met dergelijk speelgoed?

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Re: ipod touch nano classic....

Zou me iets zonder hd pakken. Ik ben content van mijn i-pod shuffle
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Ja maar ik vind 4 Gb nogal beperkt

mir

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
        Ja maar ik vind 4 Gb nogal beperkt

mir
        'k weet niet. 8 gb is mogelijk en op 4 gb krijg je al een equivalent van 1000 muziek nr's. Dat is toch al meer dan 50 cd's, aan 3 min per nummer gerekend is dat 50 uur muziek. Dat pakte je vroeger ook niet mee op vakantie .

Ik heb hier nog eentje met 512mb, en daar staat al jaren dezelfde muziek op, als ik met de hond ga wandelen
        To make your dreams come true, wake up

Comment

Creative Labs Zen 8 GB

Dezelfde maar met 4 GB en 2 GB ruimte

En je kan SD kaartjes gebruiken ook
          There is no such thing in anyone's life as an unimportant day. / Alexander Woollcott
          A diplomat is a man who always remembers a woman's birthday but never remembers her age.
          Contra principia negantem disputari non potest. BD Lidnummer : BD0394BE

Comment

Ik heb een iPod Classic van 80GB en het is gewoon geweldig om altijd al je muziek (en wat films) binnen handbereik te hebben!
            De Classic is waar voor je geld. De Touch vind ik persoonlijk duur voor het geheugen dat je maar krijgt (akkoord, het touchscreen en wifi zijn leuke extra's).
            My Flickr page!

Comment

Ik kan een classic 3e hands kopen voor 140 euro?
              Er zit geen lader bij,wordt blijkbaar via usb opgeladen.Hoe lang zou hij het uithouden?
              Want midden je vakantie leeg vallen en het is gedaan met de leute

volgens de site 30u maar in de praktijk?

mir

Comment

Er zit geen lader bij,wordt blijkbaar via usb opgeladen.Hoe lang zou hij het uithouden?
                Geen enkele iPod komt met een oplader voor het stopcontact, die moet je er bij kopen. Opladen gebeurt inderdaad via USB-poort. De batterij houdt het goed vol (ik kan er wel geen exacte tijdsduur op kleven). Je kan natuurlijk het scherm op de laagste helderheid zetten om zo je batterij nog wat te sparen.
                My Flickr page!

Comment

En wat vind je van de prijs?140 euro,toestel zou nog maar enkele maanden oud zijn.

mir

Comment

En wat vind je van de prijs?140 euro,toestel zou nog maar enkele maanden oud zijn.

mir
                    Bekijk zeker de achterkant, die krast namelijk verschrikkelijk snel en is ook extreem gevoelig voor vingervlekken, niet te geloven dat Apple hier nog niets aan gedaan heeft, maar dat doet niet terzake. Bekijk ook het scherm op krassen. Kan je leven met de eventuele krasjes, dan zie ik geen probleem.
                    Als dan ook nog de batterij in orde is en je alle originele accesoires erbij krijgt, KOPEN!
                    My Flickr page!

Comment

Ik ben er vanavond naar gaan kijken,op de achterzijde wel lichte krassen.Hoe oud hij precies is wist men niet te zeggen,was wel de laatse versie.En hoe het met de battery is weet je ook niet he.Dat merk je pas als je enkele uren aan het luisteren bent.Verder vond ik de originele oortjes niet zo goed klinken,mis wat dynamiek vooral in de lage tonen.

mir

Comment

Kopen die handel en haal er een set oortjes van sennheiser bij (CX300). Hou er ook wel rekening mee dat wanneer je die 80GB wil vol laden met legale muziek je ongeveer een 22.000 euro kwijt bent. Misschien toch beter voor de 160GB gaan??
                        Fuji X-T1 / Fuji X-M1 / Fuji X-30 / Fujinon XT 18-135 / Fujinon XT 35 / Fujinon XC 16-55 / Fujinon XC 55-230 / Fuji EF-X20

Comment

Ik heb sinds kort mijn volledige cd collectie op itunes gezet.Allemaal AAC files in totaal 3038 nummers goed voor 17 Gb.Dus met 60 Gb kom ik wel toe

En wat bedoel je met 22.000 euro kwijt?

mir

Comment

Ok ipod gaan halen,zat wel slecht contact op de aansluiting maar eens met contact spray contacten gereinigd en werkt perfect nu.
                            Geluid met de standaard oortjes vind ik nogal flets.Vandaag eens kijken naar een vervanger.

mir
                            Last edited by mir; 27 juni 2008, 09:28.

Comment

Ook ik bezit een 80Gb uitvoering (nieuwste, serie 5) en is gewoon super.
                              Maw, serie 3 is oud!

220V opladers zijn te koop trouwens voor rond de € 15,00.
                              Is een stekker waar de USB kabel ingaat en dan kan je hem zo opladen.
                              Last edited by motordigitaal; 27 juni 2008, 09:48.
                              Gr Motordigitaal
                              www.motordigitaal.nl & www.eosstock.com

Comment

Working...
                              X