Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Kattenliefhebers uit het Waasland ?

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Kattenliefhebers uit het Waasland ?

Een onverlaat dumpte dit weekend 8 katjes op een wei van mij.
    'k heb er zelf twee meegenomen ( ik heb er intussen negen)
    Omdat ik ze niet allemaal zelf kan opvangen, hierbij een oproepje aan wie
    in het waasland een katje wil opvangen.
    Gezonde en sterke beestjes, kleuren variëren van ros (1) naar grijs (1)
    tot zitwart (2).
    Liefhebbers ???
    Last edited by Franciskine; 25 juni 2008, 07:38.
    fotosite

Re: Kattenliefhebers uit het Waaskand ?

Mooi dat je de katten hebt opgevangen. Heb vorig jaar hetzelfde meegemaakt, al waren het er maar 4. 2 bij mijn ouders ondergebracht en voor de andere 2 een baasje gevonden. Waarom dumpt iemand z'n katten op zo'n manier?? (er worden er vaak gezocht, dus ben je ze vrij snel kwijt zonder moeite, en anders kan een kleine ingreep bij de dierenarts dit probleem verhelpen)

Ik hoop dat je kandidaten vindt.

Grtz

Comment

Re: Kattenliefhebers uit het Waaskand ?

Ja waarom doen mensen zoiets.

En waarom doen ze dit

of

dit

(17 stuks)
      Ubi bene, ibi patria.
      BD0388BE
      Een website

Comment

Re: Kattenliefhebers uit het Waasland ?

niet heel veel vroeger dumpte je geen katjes

je zorgde er gewoon voor dat ze "menselijk" om't hoekje gingen
        foto als spiegel of als venster?

Comment

Als je moeilijk mensen vindt om de katten over te nemen, zet een berichtje op de koopjeskrant site, bij mij waren ze zo na 2 dagen het huis uit.

Comment

Dierenliefhebbers, even aandacht voor de poezenboot ( www.poezenboot.be )
            Daar zitten ze stilaan weer in grote problemen. Een paar jaar geleden dreigde de boot te zinken, dat is opgelost. Maar nu kampt men met overbevolking van de boot. Iedereen met een hart voor dieren, staat het vrij een gift te storten. Ik heb er geen aandelen, maar ik ben wel onder de indruk van hetgeen ze daar presteren. Daarom even dit berichtje.

Comment

laat men die beestjes dan niet gewoon rustig (medisch) inslapen

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door parakiet Bekijk bericht
                laat men die beestjes dan niet gewoon rustig (medisch) inslapen
                als de wereld overbevolkt raakt zullen we dan ook iedereen rusig laten inslapen? waar slaat dat nu op? Als mensen meer hun verantwoordelijkheid zouden oppakken en katten niet laten kweken en er dan maar vanaf willen raken op zo'n manier...!
                smile ! ...it confuses people ...

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mightycat Bekijk bericht
                  als de wereld overbevolkt raakt zullen we dan ook iedereen rusig laten inslapen? waar slaat dat nu op? Als mensen meer hun verantwoordelijkheid zouden oppakken en katten niet laten kweken en er dan maar vanaf willen raken op zo'n manier...!
                  Ik sta 100% achter uw mening!
                  Een kattin kan toch ook gesteriliseerd worden. Erg ziek zijn ze niet na deze kleine ingreep. De tweede dag zie bijna niks meer aan hun gedrag. Je moet enkel de kat niet opheffen onder haar buik. Vertroetel ze een weekje

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                  Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Voor wie een verschil wil maken, nog een linkje in de groep gooien;

http://www.zwerfkat.com/

Onze laatste (Chiago) komt van daar. Was een klein prutske. Is nu den adonis van de buurt. Alle katinnen lopen er zot van. (al is hij zijn noten kwijt). Dit issem;

Geef ze een kans, ze zijn er je dankbaar voor. En ik ook, if it matters...
                    http://www.theafricabug.com

Comment

En ook deze dames verdienen onze steun voor de goede werken die ze doen voor achtergelaten katten (omgeving stabroek): www.poezenmoeder.be

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Mightycat Bekijk bericht
                        oh neen hoor, zo werk't systeem niet!
                        in gebieden waar er teveel bevolking en te weinig ondersteuning is krijgt men hongersnood, epidemies en geweld om de beperkte resources nog te bemachtigen

Comment

even dit topic terug oprakelen.
                          Want vandaag 4 april 2009 bestaat de Poezenboot in Gent 12 jaar !!
                          Meer informatie op hun website

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door elsan Bekijk bericht
                            Gezonde en sterke beestjes, kleuren variëren van ros (1) naar grijs (1)
                            tot zitwart (2).
                            Hoe zou het intussen zijn met die 2 "zitwarte" katten ?
                            BD0473BE / https://sites.google.com/view/nete-be/home
                            Lumix G90 / Lumix GM5 12-32 mm / 12-60mm / 25mm 1,7 / 35-100mm / 7,5mm Fisheye

Comment

Ze zullen nu wel wat retorg zijn en............witzwart

Grtz, RF

Sony A7II + Loxia 50mm + Vario Tessar FE 16-35mm + Tamron 70 - 300mm
                              Fujifilm X-T4 + Samyang 12mm + Fujinon XF 27mm + Fujinon XF 35mm + Fujinon XF 16-55mm R LM WR + X-E2s.​

Comment

Working...
                              X