Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verlichting Eifeltoren...

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Verlichting Eifeltoren...

Terwijl op dit forum velen hun mooie foto's van een verlichte Eifeltoren moeten weghalen wegens copyright zullen ze zich hier waarschijnlijk niks van aantrekken.

Re: Verlichting Eifeltoren...

Een copyright verbied je in wezen niet de foto te gebruiken, je moet er alleen de goedkeuring voor krijgen en betalen
    Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
    "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Ik had onthouden dat voor 2008 de Eifeltoren volledig rechten-vrij was?!
      Canon 50D gripped / 15-85 / 50 1.8 / 18-200 / 430 EX II / Manfrotto 055 ProB + 488 RC2
      BD0993BE
      Op rust gesteld maar nog werkend : Panasonic FZ50 / Raynox 250

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Onkertje Bekijk bericht
        Ik had onthouden dat voor 2008 de Eifeltoren volledig rechten-vrij was?!
        Was dat niet het Atonium? Geen idee

Dacht trouwens ivm de verlichting van de Eifeltoren de publicatie beperking enkel in relatie met commerciele doeleinden was, dus in het forum zou het wel mogen.
        Nikon D300² met MB-D10, verzameling intelligent Nikkor glaswerk 6 tem 600+ en TC-14E/17E II, SB900²/SB800², R1C1, FlexRing 6400, B&W/Lee/Singh-ray Filters, extra pootjes van Manfrotto/Gitzo/Joby,...
        "Casu Consulto - Modo Fac"

Comment

Eiffeltoren mag wel getoond worden zenne. Idem met eender welke andere toren (Taipei 101, Petronas Towers, ...)

Alleen in België, met die belachelijke bollekes, doet men zo onozel.

In feite zou er eens ene een counter-process moeten aanspannen. Zo van; "ik wil stedelijk landschap X trekken, maar jullie bollekes hangen in de weg en ik heb daar niks aan. Doe ze weg, of betalen!"

http://www.theafricabug.com

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk bericht
            Eiffeltoren mag wel getoond worden zenne. Idem met eender welke andere toren (Taipei 101, Petronas Towers, ...)

Alleen in België, met die belachelijke bollekes, doet men zo onozel.

In feite zou er eens ene een counter-process moeten aanspannen. Zo van; "ik wil stedelijk landschap X trekken, maar jullie bollekes hangen in de weg en ik heb daar niks aan. Doe ze weg, of betalen!"

Enkel in België ?. Volgende tekst kan je vinden in onderstaande link :

"Q : Is the publishing of a photo of the Eiffel Tower permitted?
            A : There are no restrictions on publishing a picture of the Tower by day. Photos taken at night when the lights are aglow are subjected to copyright laws, and fees for the right to publish must be paid to the SETE."

http://www.tour-eiffel.fr/teiffel/uk...faq/index.html
            Il caffè deve essere nero come il diavolo, bollente come l'inferno e dolce come l'amore

Bezoek mijn foto's online

Comment

OMG. It spreads.

http://www.theafricabug.com

Comment

Atomium en Berlaymont vallen inderdaad onder copyright, maar voor het atomium zouden ze dit jaar laks zijn naar aanleiding van 50 jaar expo.
                Dus als je in 2008 foto's publiceert naar aanleiding van de expo met het atomium erop, zou het mogen ?

Cindy

Comment

Working...
                X