Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Mac mini

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• Mac mini

Het is beslist,ik heb een MAC besteld.
    Het is wel 'maar' een MAC Mini maar het is toch een mac he.
    Is in eerste instantie bedoeld om er XBMC op te draaien,je weet wel die media speler oorsprongkelijk voor xbox gemaakt.
    Maar kan ondertussen toch al ontdekken wat MAc te bieden heeft.En wie weet komt er later een Imac of zo bij

Kan bijna niet wachten,precies ne kleine die wacht op de sint

Aangezien ik hem als media center ga gebruiken misschien handig om een draadloze muis & klavier te kopen.Draadloos via usb of via bluetooth.
    Dacht dat daar bluetooth inzat standaard??

mir
    De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Re: Mac mini

Oorspronkelijk geplaatst door mir Bekijk bericht
    Het is beslist,ik heb een MAC besteld.
    Het is wel 'maar' een MAC Mini maar het is toch een mac he.
    Is in eerste instantie bedoeld om er XBMC op te draaien,je weet wel die media speler oorsprongkelijk voor xbox gemaakt.
    Maar kan ondertussen toch al ontdekken wat MAc te bieden heeft.En wie weet komt er later een Imac of zo bij

Kan bijna niet wachten,precies ne kleine die wacht op de sint

Aangezien ik hem als media center ga gebruiken misschien handig om een draadloze muis & klavier te kopen.Draadloos via usb of via bluetooth.
    Dacht dat daar bluetooth inzat standaard??

mir
    De (bloedmooie) draadloze klavieren van Apple gaan via bluetooth. OP mijn bureau heb ik een gewoon, maar hier in huis heb ik zo'n klein klaviertje (vergelijkbaar met een laptopklavier) ... das veel handiger dan zo'n lange lat!

Comment

en heb ik hier toch wel geen BT azerty en mighty mouse op overschot liggen zekerst

Dat zou toch zo schoon samengaan met je MM....

Comment

Over welke muis en klavier heb je het?Is het dat nieuwe platte BT keyboard van apple zelf?
        Misschien via pm wat meer info en prijs.

mir
        De opbrengst van mijn zonnepanelen live : http://www.sunnybeam.be/

Comment

Working...
        X