Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

LCD televisie

Collapse
X

• Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

• LCD televisie

Heeft er iemand ervaring met een Lcd van Philips?
    twijfel tussen aankoop van een Philips 37 PFL 9603/10 of Loewe A32 + 100 (allebei 100Hz),wat voor mij een voorwaarde is.
    Grt
    jan

Re: LCD televisie

die 100hz ? is dat niet uit het analoge tijdperk ? Moet je bij lcd niet kijken naar de refsreshrate en hoe minder ms hoe beter
    To make your dreams come true, wake up

Comment

Philips heeeft reactiesnelheid van 2ms, Loewe van 6 ms, maar vindt het beeld van de Loewe fantastisch, heeft ook meeer mogelijkheden,bv mogelijkheid tot inbouwen harde schijf, inbrengen van smartkaart rechtstreeks in toestel enz. (wel 500 euro duurder)
      Jan

Comment

Neem misschien eens ook de panasonics in overweging... Hebben ook 100 Hz modellen / Full HD

kijk eens naar redcoon.be (de mijne komt van die site) prijzen en service zijn top! meestal zit de voet al in de prijs (en dat kost nogal)
        Misschien staat je loewe er ook op, vergelijk es de prijs...

Mvg Jan
        Canon 350D & 40D / EF 50 1.8 MK I & II / EF 100 2.8 USM macro / EFS 17-55 2.8 IS USM / EF 24-70 2.8 L / EF 70-200 2.8 L IS USM / 580 EX / Panasonic Lumix TZ5 / Imac 24" 

Comment

Ik heb in januari dit jaar deze tv gekocht :

en heb er nog geen seconde spijt van gehad.
          Kost rond de 1800 euro.
          *** 2 x Nikon D500 - Nikkor 16-80 & Nikon 80-400 VRII & SB 600 ***

Comment

Die 100Hz is niet zo belangrijk (althans minder belangrijk dan bij CRT's)
            Als je er een 1080i signaal naar stuurt heb je het toch zitten ;-).

Eens kijken op www.kieskeurig.be

Die reviews daar kunnen altijd leerrijk zijn...

Persoonlijk vind ik Loewe te duur, maar het zijn wel fantastische dingen.
            Groeten,

Polleke

Comment

Oorspronkelijk geplaatst door jdv Bekijk bericht
              Philips heeeft reactiesnelheid van 2ms, Loewe van 6 ms, maar vindt het beeld van de Loewe fantastisch, heeft ook meeer mogelijkheden,bv mogelijkheid tot inbouwen harde schijf, inbrengen van smartkaart rechtstreeks in toestel enz. (wel 500 euro duurder)
              Jan
              Jaja go for it !

Ik heb onlangs deze Loewe aangeschaft en tjonge jonge, WAT een toestel zeg.
              100Hz, ingebouwde digitale decoder, ongelooflijk beeld, klank om van achterover te vallen.
              Minpuntje : er hangt een fors prijskaartje aan.
              Tom.

Comment

Working...
              X